تبیان، دستیار زندگی
محمد رضا یزدانی خرم گفت: با توجه به سابقه ای که در ورزش دارم می توانم به کشور خدمت کنم ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طبیعی است كه به ما حمله كنند

یزدانی خرم

محمد رضا یزدانی خرم گفت: با توجه به سابقه‌ای كه در ورزش دارم، می‌توانم به كشور خدمت كنم و برای همین آمادگی خودم را برای حضور در راس ورزش به رییس جمهور اعلام كردم.

رییس فدراسیون كشتی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با اظهارات كیومرث هاشمی و احتمال تغییر و تحول در مدیریت فدراسیون كشتی گفت: سازمان تربیت بدنی درمورد فدراسیون كشتی این اختیار را دارد و می‌تواند هر گونه جابه‌جایی كه لازم بود، انجام بدهد. اظهارات هاشمی كاملا قانونی است.

وی گفت: در ارتباط با حضور ناموفق تیم ملی كشتی در بازی‌های المپیك این كاروان المپیك بود كه ناموفق بود و كشتی نیز یكی از این رشته‌ها بود.

یزدانی خرم رئیس فدراسیون کشتی

یزدانی خرم در ارتباط با احتمال حضورش در راس سازمان تربیت بدنی اظهاركرد: چند روز پیش رییس جمهور اعلام كرد افرادی كه توانایی كار در حوزه‌ی ورزش دارند، خود را معرفی كنند تا ما همه‌ی جوانب را برای بكارگیری آنها بررسی كنیم. در ورزش خیلی‌ها اعلام آمادگی كردند و من با توجه به اینكه حدود 20 سال است در ورزش كار می‌كنم و سابقه‌ی كاری مانند ناطق نوری، كرباسیان و میرسلیم دارم، به همین خاطر آمادگی خود را برای كاندیدای ریاست سازمان اعلام كردم تا اگر شد، به كشور خدمت كنم.

وی افزود: حالا این اعلام آمادگی من به بعضی‌ها بر خورده است و طبیعی است كه به سمت ما حمله كنند. این گونه مسایل همیشه پیش می‌آیند. من خیلی سال است در ورزش هستم و مشكلات ورزش را می‌شناسم و احساس می‌كنم می‌توانم راحت‌تر مشكلات را حل كنم. در این شرایط اگر خود را مسوول ندانم و به میدان نیایم، ممكن است مجبور شوم به جامعه‌ی اسلامی پاسخ دهم. من نمی‌گویم كه علی‌آبادی زحمت نكشیده، او در این مدت تحت فشار بود و همه‌ی تلاش خود را برای بهبود اوضاع ورزش به كار گرفت. من فقط آمادگی خودم را اعلام كرده‌ام.

تنظیم برای تبیان : رضا سیگاری