تبیان، دستیار زندگی
گروه مـا مشكـل‌تـر از گـروه اول است دیگر نباید سرنوشت خود را به اما و اگر بسپاریم علی دایی برای دریافت جایزه ویژه خود به زوریخ می رود كاپیتان تیم ملی فوتبال كشورمان، گفت: از این كه می‌توانم به عنوان نماینده‌ی فوتبال ایران د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی دایی:

مدیون مردم و دعای آنها هستم
گروه مـا مشكـل‌تـر از گـروه اول است
دیگر نباید سرنوشت خود را به اما و اگر بسپاریم


 علی دایی برای دریافت جایزه ویژه خود به زوریخ می رود 

كاپیتان تیم ملی فوتبال كشورمان، گفت: از این كه می‌توانم به عنوان نماینده‌ی فوتبال ایران در جشن فیفا شركت كنم خداوند را شاكرم و مدیون مردم و دعای آنها هستم.

علی دایی در گفت‌وگو با(ایسنا)، اظهار داشت: روز دوشنبه برای شركت در مراسم فیفا به زوریخ خواهم رفت و از این كه خدا من را به عنوان نماینده‌ی فوتبال ایران لایق دریافت این جایزه كرده، شكرگذارم.

كاپیتان تیم ملی فوتبال كشورمان همچنین در مورد قرعه‌كشی رقابت‌هایی نهایی مقدماتی جام جهانی فوتبال آسیا و همگروه شدن ایران با ژاپن، بحرین و كره‌ی شمالی،‌ تصریح كرد: به نظر من گروهی كه ما در آن حضور داریم مشكل‌تر از گروه اول است اما برای تیم ملی و بازیكنان و كادر فنی آن هیچ فرقی نمی‌كند، چون تیمی كه قصد حضور در جام جهانی را دارد باید با شكست تمام حریفان به مرحله‌ی بعد قدم بگذارد.

دایی،‌ افزود: باید با تمام قدرت به مصاف حریفان خود در این مرحله برویم و نباید ژاپن، كره‌ی شمالی و بحرین برای ما فرقی داشته باشند. معتقدم كه تمام دیدارهای ما در این مرحله بسیار مشكل خواهد بود و دست كم گرفتن حریفان عواقب‌هایی را برای ما در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: باید این رقابت‌ها را با قدرت شروع كنیم و سرنوشت خود را همانند گذشته به اما و اگر نسپاریم.

دایی در مورد انتخاب علی كریمی به عنوان برترین بازیكن سال آسیا، گفت: كسب این عنوان حق مسلم كریمی بود چون او زحمات زیادی را در سال گذشته متحمل شده بود. كسب عنوان بهترین بازیكن سال آسیا برگ زرینی دیگر به افتخارات فوتبال ایران اضافه كرد.

وی درباره‌ی رای صادره‌ی فیفا و اجازه‌ی همراهی زندی با تیم ملی فوتبال ایران، خاطر نشان كرد: به نظر من باید از تمام توانایی‌های فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی استفاده كرد و هر كس كه بتواند به تیم ملی كمك كند باید از وجود او استفاده كنیم.