تبیان، دستیار زندگی
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه در دوره چهار ساله ریاستش بر دستگاه ورزش سیاست هیچ نقشی در ورزش نداشته است گفت: ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی آبادی: نمره ورش 17 است

محمد علی آبادی

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه در دوره چهار ساله ریاستش بر دستگاه ورزش سیاست هیچ نقشی در ورزش نداشته است گفت: تصور می کنم نمره 17 برای عملکرد ورزش خوب باشد!

رییس سازمان تربیت بدنی صبح دیروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این كه تحلیل گران معتقدند كه ورزش ما به علت این كه به شدت سیاسی شده و مسوولان سیاسی در آن دخالت كرده اند افت كرده است، مدعی شد كه این شعاری است كه خود سیاسیون می دهند و سیاست در این دوره هیچ نقشی در ورزش نداشته است.

علی آبادی رییس سازمان تربیت بدنی

به نقل از ایسنا، محمد علی آبادی كه در حاشیه جلسه دولت با خبرنگاران صحبت می كرد در پاسخ به سوالی مبنی بر این كه رییس جمهور در آستانه انتخابات دستور واگذاری استقلال و پیروزی را به بخش خصوصی ارایه داده اند ولی در این زمینه تاكنون به نظر می رسد اقدامی صورت نگرفته است و این فقط یك دستور انتخاباتی بوده است گفت: در این ارتباط اقداماتی انجام شده، كاری كه انجام شده این است كه یك شركت تعاونی در باشگاه پیروزی و یك شركت تعاونی سهامی در باشگاه استقلال تشكیل داده ایم تا مردم در سهام این دو شركت تعاونی حضور داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این كه فوتبال ما اخیرا چند پله سقوط كرده است و آیا آن را حاصل نتیجه سیاست های خود نمی دانید گفت: فوتبال در دست ما نیست.

خبرنگاری به علی آبادی گفت: سیاست‌هایش كه در دست شماست؟ كه علی آبادی در پاسخ گفت: حمایت های آن بر عهده ماست به گونه ای که فوتبالیست ها اگر ورزشگاه بخواهند آن را می سازیم و یا از طریق منابع مالی به آنان کمک می کنیم.

محمود احمدی نژاد، علی آبادی

وی همچنین گفت: به هر حال هر كسی در اینجا نقشی داشته است، سازمان وظیفه ای داشته، فدراسیون نیز وظیفه ای داشته و ضمن این كه ممكن است كه یك ورزش چند پله سقوط كند و چند پله بالا برود.

علی آبادی هم چنین در پاسخ به این سوال كه آیا در مسوولیت خود در دولت دهم حضور خواهیم داشت گفت: من تابع رئیسم هستم و هر جا تعیین كند می روم.

وی هم چنین در پاسخ به سوالی در مورد عملكرد مجموعه ورزش نیز گفت: من فكر می كنم برای مجموعه عملكرد ورزش نمره 17 نمره خوبی است.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری