تبیان، دستیار زندگی
 در تمرین روز سه شنبه استقلال درگیری لفظی شدیدی بین صمد مرفاوی و فرزاد مجیدی به وجود آمد که اگر دخالت برخی بازیکنان نبود کار به جاهای باریک کشیده می شد. ماجرا از این قرار بود که آبی پوشان در چند گروه به بازی آقاوس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درگیری مربی و بازیکن در تمرین استقلال!


در تمرین روز سه شنبه استقلال درگیری لفظی شدیدی بین صمد مرفاوی و فرزاد مجیدی به وجود آمد که اگر دخالت برخی بازیکنان نبود کار به جاهای باریک کشیده می شد.

ماجرا از این قرار بود که آبی پوشان در چند گروه به بازی آقاوسط مشغول بودند و در یکی از این گروهها مجیدی و مرفاوی نیز حاضر بودند و قرار بود هر بازیکنی که بیشتر در وسط زمین به عنوان بازیکن وسط بازی کند مجدداً به عنوان جریمه به وسط زمین برود. در این لحظات مجیدی که بیشتر از سایرین در وسط زمین قرار گرفته وعصبی تر بود به اعتراض مرفاوی در دادن پاس به صورت بسیار زننده ای جواب داد که همین امر باعث ناراحتی شدید مربی استقلال شد و درگیری لفظی شدیدی بین این دو درگرفت که پس از لحظاتی محمود فکری و علیرضا منصوریان دو طرف را آرام کردند.

البته پیش از این و در سال گذشته نیز مرفاوی با چند تن از بازیکنان درگیر شده بود اما این بار فرزاد مجیدی که این روزها از وضعیت خوبی برخوردار نیست شروع کننده این ماجرا بود.