تبیان، دستیار زندگی
به اطلاع کاربران عزیز خانواده بزرگ تبیان و دوست داران بخش دانلود می رساند؛ سایت تبیان اقدام به برگزاری مسابقه در بخش دانلود نموده است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه در بخش دانلود سایت تبیان

download

به اطلاع کاربران عزیز خانواده بزرگ تبیان و دوست داران بخش دانلود می رساند؛ سایت تبیان اقدام به برگزاری مسابقه در بخش دانلود نموده است. ابتدا از بازی های تبیان آغاز می کنیم؛ بدین صورت که تعدادی بازی توسط تبیان پیشنهاد می گردد و شما باید لینک بازی را همراه با توضیحات و کدفعال سازی برای ما ارسال نمایید. آن بازی پس از بررسی به لحاظ فنی و ... با نام ارسال کننده برروی سایت ارسال می گردد. به بازی که در طول مدت یک ماه از زمان ارسال تعداد کانتر بیشتری داشته باشد جایزه ای تعلق خواهد گرفت.

طریقه ارسال:

- لینک بازی را فقط باید در بخش نظرات دانلود سایت تبیان (همراه با توضیحات، کد فعال سازی، تصویری از برنامه) برای ما ارسال نمایید. لینک هایی که در سایر بخش ها ارسال گردد مورد قبول نیست.

قوانین:

- از ارسال لینک هایی که در سایت های فارسی فعالیت می کنند و یا logo آنها در بازی قرار دارد خودداری نمایید. به ارسال اینگونه بازی ها ترتیب اثر داده نخواهد شد و امتیاز آن به دیگری واگذار می گردد.

- فایل های ارسالی باید کامل باشد (شامل توضیحات، کد فعال سازی، لینک تصویر) در غیر اینصورت به لینک های ارسالی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

بازی های پیشنهادی:

City Racing

Jewel Quest 3 (برروی سایت قرار گرفت)

Professor Fizzwizzle (برروی سایت قرار گرفت)

Cooking Academy 2 (برروی سایت قرار گرفت)

Sparkle 1.0 Portable Game (برروی سایت قرار گرفت)

I-Digger (برروی سایت قرار گرفت)

Portable BeetleBug 3 (برروی سایت قرار گرفت)

Bobble Battles (برروی سایت قرار گرفت)

Portable Bob The Builder (برروی سایت قرار گرفت)

مهلت ارسال تا 28 تیر ماه سال 88


منتظر استقبال خوب شما دوستان و کاربران محترم این سایت و همچنین پیشنهادات و انتقادات شما هستیم.