تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: برخلاف مطالب منتشره، تمایلی برای ریاست سازمان تربیت بدنی ندارم .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمایلی برای ریاست سازمان ندارم

مهدی هاشمی

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: برخلاف مطالب منتشره، تمایلی برای ریاست سازمان تربیت بدنی ندارم.

سید مهدی هاشمی كه روز گذشته در مراسم رونمایی از فشنگ های ورزشی در باشگاه تیراندازی ساصد تهران حضور داشت، در گفت و گو با فارس در مورد احتمال تصدی ریاستش در سازمان تربیت‌بدنی، عنوان كرد: تمایلی برای تصدی این مسئولیت ندارم.

وی در مورد این مراسم گفت: بابت این موفقیت بزرگ در صنعت دفاعی و تیراندازی، خوشحال هستم. از همه دست‌اندركاران و كسانی كه زحمت كشیدند تا بتوانیم این موفقیت را به دست بیاوریم، تشكر می‌كنم.

رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: شاهد رونمایی از فشنگی بودیم كه یكی از نیازهای پرمصرفمان بوده و از این پس می‌توان با توجه به محدودیت‌های اعمال شده، به خودكفایی برسیم. برنامه‌های دیگری در دست اقدام است كه می‌تواند به سرعت ما را به سمت بیشتر خودكفا شدن پیش ببرد.

وی ادامه داد: توانسته‌ایم تیم‌های ملی را راه‌اندازی كرده و توسعه دهیم. اردوهای داخلی و خارجی را برگزار كنرده و لیگ را از 2 رشته به 6 رشته توسعه داده‌ایم. در بحث استعدادیابی، 180 نفر را برای انتخاب استعدادهای این ورزش انتخاب كرده‌ایم كه در گذشته، 15 نفر بودند. با جمیع موارد می‌توان آینده روشنی را برای تیراندازی متصور بود.

رئیس فدراسیون با بیان اینكه مسابقات غرب آسیا لغو نشده است، تصریح كرد: در 9 ماه آینده زمان قطعی این میزبانی را اعلام خواهیم كرد. البته در این مدت، برنامه‌های ما بسیار فشرده است. اولین زمانی كه بتوانیم میزبانی را قبول كنیم، 9 ماه آینده بود كه در آن موعد، میزبان مسابقات غرب آسیا خواهیم بود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری