تبیان، دستیار زندگی
می‌كنم فوتبال نویسان پنجاه و دو كشور اروپا، آندری شوچنكو، مهاجم اوكراینی میلان را به عنوان بهترین بازیكن سال 2004 این قاره در مجله فوتبال فرانسه برگزیدند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ماشین گلزنی اوكراین سرانجا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آندری شوچنكو:

این پاداش را به مردم اوكراین تقدیم می‌كنم


فوتبال نویسان پنجاه و دو كشور اروپا، آندری شوچنكو، مهاجم اوكراینی میلان را به عنوان بهترین بازیكن سال 2004 این قاره در مجله فوتبال فرانسه برگزیدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ماشین گلزنی اوكراین سرانجام پاداش سال‌ها نمایش عالی خود را در میلان دریافت كرد. شوچنكو ballon dor را به مردم كشورش تقدیم كرد. او در مدت شش فصل یكصد و دو گل در رقابت‌های سری a به ثمر رساند و یكی از پایه‌های اساسی قهرمانی میلان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا (2003) و لیگ ایتالیا (2004) بود.

مرد طلایی سیاه و سرخ‌پوشان میلان در این باره گفت:« خوشحالم و افتخار می‌كنم كه این پاداش را كه یكی از مهم‌ترین عنوان‌های جهان است دریافت كردم. می‌خواهم این را به مردم كشورم تقدیم كنم. من اوكراینی هستم و به آن افتخار می‌كنم.»

دكو و رنالدینیو پشت سر شوچنكو قرار گرفتند. مهاجم میلان یكصد و هفتاد و پنج، دكو یكصد و سی و نه و رونالدینیو یكصد و سی و سه رای به دست آوردند.

شوچنكو سال گذشته در جمع بهترین‌های قاره‌ی اروپا در جایگاه چهارم قرار گرفته بود.

شوچنكو مرد سال فوتبال اروپا شد