تبیان، دستیار زندگی
متن مجری شامل عبارات اشعار و متونی است که مجری در فواصل برنامه ها اجرا می کند که در کل شمای کاملی از برنامه را در بر گرفته است....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

متن مجری

متن مجری

قطعا شما هم با این مسئله مواجه شده اید؛ تمام هماهنگی های لازم از قبیل هماهنگی ساعت های درسی، برنامه های مدرسه، دعوت از سخنران، نظارت بر تمرین سرود و نمایش و... را انجام شده، در حالی که تا برگزاری مراسم اندک زمانی مانده، متوجه یکی از جزیی ترین و البته مهم ترین بخش های برنامه می شوید: متن مجری...

متن مجری شامل عبارات اشعار و متونی است که مجری در فواصل برنامه‏ها اجرا می کند که در کل شمای کاملی از برنامه را دربر گرفته است منقطع اما پیوسته، به عبارتی دیگر هر متن مکمل متن بعدی و قبلی خود می باشد. اما سوالی که مطرح می شود این است که این متون چه فوایدی دارد و چه رسالتی در اجرای راحت تر برنامه به عهده می گیرد؟

ظاهراً یکی از خواص این مطلب باید جلب توجه دانش آموزان پر انرژی به خود باشد تا در فاصله کوتاه بین دو برنامه سالن را به اصطلاح روی سرشان نگذارند.

در عین حال نگهداشتن این همه انرژی در محیطی بسته، با برنامه هایی مداوم و پشت هم حاصلی جز خستگی و بی‏حوصلگی نخواهد داشت که این متون با توجه به فضایی که ایجاد می کنند می توانند از این حالت جلوگیری کنند و البته در این میان نکته مهم انتخاب مناسب مجری است که مستلزم توجه به شناخت کاملی از توانایی ها و مهارت های فرد و در عین حال نوع برنامه مورد نظر می باشد.

ویژگی دیگر اینکه این متن باید بتواند مسئولیت تداوم احساس دانش آموزان نسبت به برنامه اجرا شده و یا ایجاد آمادگی برای استفاده از برنامه بعدی به عهده بگیرد.

پس با احتساب این مسئولیت های خطیر! به نظر می رسد پیش پا افتاده تلقی کردن این همکار محترم و غافل ماندن از او بیش از هر چیز به کیفیت برنامه ما لطمه خواهد زد.

در این بخش به کمک شما به گردآوری متون و یررسی ویژگی های یک متن خوب می پردازیم. ان شاء الله.

نمونه هایی از متن مجری:

نمونه متن عید غدیر

نمونه متن مجری دفاع مقدس؛ هفت گام تا پرواز...

نمونه ی متن مجری محرم و صفر، برگرفته از کتاب فتح خون

نمونه متن مجری ویژه ولادت امام محمد باقر(علیه السلام)

نمونه متن مجری ویژه ولادت امام موسی کاظم(علیه السلام)

نمونه متن مجری ویژه دهه فجر

نمونه متن مجری ویژه ولادت پیامبر اکرم (صلوات الله علیه)

نمونه متن مجری ویژه ولادت امام صادق(علیه السلام)

شما می توانید نمونه های موفق و جذاب مورد نظرتان را

در همین بخش نظرات یا به آدرس

ارسال نمائید تا با نام شما در این صفحات ثبت گردد.

ما منتظر متن های پیشنهادی شما هستیم.