تبیان، دستیار زندگی
وین: تـا صبح خـوابـم نبـرد! سه امتیاز می‌خواستیم كه گرفتیم مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شب گذشته به خاطر گلی كه از پاس خوردیم تا صبح خوابم نبرد و به رغم كسب سه امتیاز این دیدار از دریافت گل ناراحت بودم. علی پروین ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری از پرسپولیس


علی پروین:

تـا صبح خـوابـم نبـرد!

سه امتیاز می‌خواستیم كه گرفتیم

مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شب گذشته به خاطر گلی كه از پاس خوردیم تا صبح خوابم نبرد و به رغم كسب سه امتیاز این دیدار از دریافت گل ناراحت بودم.

علی پروین اظهار داشت: پیش از این هر بار كه من با شما مصاحبه می‌كردم می‌گفتم كه هر هفته بهتر از هفته‌ی گذشته بازی می‌كنیم و الان هم می‌بینید كه ما نسبت به هفته‌های گذشته بسیار بهتر بودیم و ما تا آخر فصل به قول خود با تماشاگران پرسپولیس وفادار خواهیم ماند.

وی درباره‌ی روند تیمی دیدار پرسپولیس برابر پاس گفت: بازیكنان ما بازی را خوب شروع نكردند و این مساله باعث گل خوردن ما شد. بعد از این گل بچه‌ها یك مقدار به خودشان آمدند و یواش یواش جا افتادند و گل را زدند. بعد از آن گل دوم را هم به ثمر رساندیم اما متاسفانه كاظمیان كه بهترین بازیكن پرسپولیس در این دیدار بود با یك اشتباه بزرگ، تیم ما را ده نفره كرد اما بازیكنان ما با این ده نفره شدن نشان دادند كه تیم پرقدرتی هستند.

پروین خاطر نشان كرد: اگر كاظمیان اخراج نمی‌شد می‌توانستیم با اختلاف سه یا چهار گل به پیروزی دست پیدا كنیم اما با ده نفره شدن انگیزه‌ی بازیكنان ما بیشتر شد و در نیمه‌ی دوم، دو تا سه موقعیت گل داشتیم كه «جوچی» نتوانست یكی از آن موقعیت‌ها را به گل تبدیل كند اما در كل به سه امتیازی كه می‌خواستیم دست پیدا كردیم.

مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس درباره‌ی تیم پاس، اظهار داشت: این تیم از بازیكنان و كادر فنی و مدیریتی خوبی سود می‌برد، فوتبال هم همین است اما این باخت چیزی از ارزش‌های پاس كم نمی‌كند.

تقدیر خطیب از بازیكنان و كادر فنی پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پیروزی از برتری این تیم برابر پاس تقدیر كرد.

تیم فوتبال پیروزی در هفته‌ی یازدهم رقابت‌های لیگ برتر ده نفره توانست مدافع عنوان قهرمانی را شكست دهد و با كسب 19 امتیاز و یك بازی كمتر بعد از رقیب دیرینه‌ی خود در مكان چهارم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

حجت‌الله خطیب مدیر عامل باشگاه پیروزی (پرسپولیس) پس از كسب این برتری از تلاش بازیكنان و كادر فنی‌اش تقدیر و تشكر كرد.

جعفر كاشانی، سخنگوی باشگاه پیروزی گفت: جشن قهرمانی نیم فصل تیم پرسپولیس برگزار خواهد شد.

راینر سوبل:

بازی را منطقی اداره كردیم

محمدی توقعات ما برآورده كرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: از لحاظ جنگندگی و در اختیار داشتن زمان مفید بازی، پرسپولیس در دیدار با پاس با ده درصد رشد روبه‌رو بود و سعی خواهیم كرد در هفته‌های آینده رشد جنگندگی تیم ادامه داشته باشد.

راینر سوبل درباره‌ی روند این دیدار، اظهار داشت: از اول خواسته‌ی ما كسب سه امتیاز بود اما با گل زود هنگامی كه دریافت كردیم به مدت ده دقیقه نظم تیمی ما از هم پاشیده شد. اما من در این جا به بازیكنان تیمم به خاطر این كه خیلی زود خودشان را درون زمین پیدا كردند، فوتبال رو به جلویی را ارایه دادند و توانستند دو گل را در ظرف مدت كمی به ثمر برسانند تبریك می‌گویم.

وی درباره‌ی نیمه‌ی دوم این دیدار، گفت: در این نیمه طبیعی بود كه از تعداد مهاجمین خود كم كنیم و در این نیمه یك مقدار دفاعی‌تر بازی كردیم ولی به طور كل بسیار منطقی بازی را اداره كردیم.

سوبل درباره‌ی عملكرد دفاع و دروازه‌بان پرسپولیس در این دیدار گفت: محمدی در این دیدار بسیار خوب كار كرد و كارهایی كه از وی توقع داشتیم را به خوبی انجام داد، وی با گرفتن ضربه‌ی پنالتی حریف تا 15 درصد كار خوب خود را تكمیل كرد. خط دفاعی ما نیز این چنین بود اما در دو یا سه صحنه اشتباه تاكتیكی مدافعان ما و بر روی یك خط قرار گرفتن گل محمدی و مهدوی می‌توانست برای ما خطرناك باشد.

وی افزود: در یك صحنه اگر داور دیگری بود به احتمال فراوان به مهدوی‌ كارت قرمز نشان می‌داد اما در كل من از تمام بازیكنان خود رضایت دارم.

یحیی گل محمدی:

قهرمانی را به هواداران صبور هدیه می‌كنیم

بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس تهران، پس از پایان دیدار برابر پاس، گفت: بازی بسیار خوب و تماشاگر پسندی بود و با یاری خداوند و تلاش بازیكنان توانستیم یكی از مهم‌ترین دیدارهای لیگ را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

یحیی گل محمدی اظهار داشت: در نیمه‌ی اول پس از دریافت گل بسیار تهاجمی بازی كردیم و نتیجه‌ی آن دو گلی بود كه وارد دروازه‌ی پاس كردیم اما پس از ده نفره شدن طبیعی بود كه یك مقدار عقب نشینی كنیم.

وی افزود: در نیمه‌ی دوم تیم پاس زمان بیشتری را در اختیار داشت كه این مساله طبیعی بود اما در مجموع تیم ما كار دفاعی را بسیار خوب انجام داد، در نیمه‌ی دوم هم شانس با ما یار بود و عكس‌العمل‌های محمدی به ویژه در ضربه‌ی پنالتی باعث شد كه این سه امتیاز حیاتی به حساب پرسپولیس ریخته شود.

گل محمدی ادامه داد: در مجموع به نمایندگی از بازیكنان از تمام تماشاگرانی كه در سرمای پاییزی تهران به ورزشگاه آمدند و تیم محبوب خود را تشویق كردند تشكر می‌كنم و امیدوارم با ادامه‌ی همین روند در پایان فصل قهرمانی را به این هواداران صبور هدیه كنیم.

جواد كاظمیان:

از تمام طرفداران پرسپولیس عذرخواهی می‌كنم

بازی منطقی پرسپولیس و درخشش محمدی باعث پیروزی ما شد

جواد كاظمیان زننده‌ی گل دوم پرسپولیس برابر پاس به دلیل درآوردن لباس از تن خود پس از به ثمر رساندن گل با كارت زرد دوم و نهایتا اخراج از بازی مواجه شد اما پس از آن به شدت ابراز پشیمانی كرد.

بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: زمانی كه گل را به ثمر رساندم به هیچ وجه حواسم نبود كه پیش از این یك كارت را دریافت كرده‌ام و وقتی كه پیراهنم را از تن درآوردم یادم افتاد كه یك كارت دارم اما داور به درستی من را از زمین اخراج كرد و در همین جا از تمام طرفداران پرسپولیس عذرخواهی می‌كنم.

وی درباره‌ی دیدار پرسپولیس برابر پاس، گفت: گل اول را بسیار زود دریافت كردیم اما پس از این گل بازیكنان به خود آمدند و شكر خدا توانستیم بر روی دو ضربه‌ی ایستگاهی به گل دست پیدا كنیم.

كاظمیان افزود: طبیعی بود كه در نیمه‌ی دوم و با ده نفره شدن تیم ما پس از اخراج من، فشار حملات پاس بیشتر شود و این طور نیز شد اما بازی منطقی پرسپولیس و درخشش محمدی باعث پیروزی ما در این دیدار سنتی شد.

وی ادامه داد: با به دست آوردن امتیازات تا سه هفته‌ی آینده قهرمان نیم فصل خواهیم شد.