تبیان، دستیار زندگی
شبكه«ایران صدا» 140 كتاب گویای جدید را تا پایان این هفته روی سایت خود قرار می‌دهد. كتاب‌ گویا متون كتاب‌ها و هرگونه قطعه صوتی خوانده شده از نوشتار‌های متفاوت را شامل می‌شود./
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كتاب‌ شنيدني در «ايران صدا» منتشر شد
 كتاب‌ شنیدنی در «ایران صدا» منتشر شد

شبكه«ايران صدا» 140 كتاب گوياي جديد را تا پايان اين هفته روي سايت خود قرار مي‌دهد. كتاب‌ گويا متون كتاب‌ها و هرگونه قطعه صوتي خوانده شده از نوشتار‌هاي متفاوت را شامل مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، رادیو اینترنتی ایران صدا از سال 1386 با فراهم آوردن امکان دانلود (ذخیره سازی) کتاب‌های گویا، فرصت مطالعه را در هر زمان و مکان برای افرادی که زمان زیادی برای کتاب خواندن ندارند، مهیا كرده است.

اخيراً و در يك اقدام ابتكاري، شبكه ايران صدا، بخش ورزشي خود را نيز فعال و در زيرمجموعه‌ طنز ورزشي، تاريخچه و دايره‌المعارف ورزشي را راه‌اندازي كرده و در آن به تاريخچه جام‌هاي جهاني مي‌پردازد.

بخش داستان و نمايش ورزشي اين بخش به زندگي‌نامه‌هاي ستارگان ورزشي اختصاص دارد و مباحث علمي پژوهشي و آموزشي نيز جديدترين كتاب‌هاي گويا در اين حوزه را شامل مي‌شود.

آثاري چون ماجراي آقاي گلابي 1 و 2 (بخش طنز) جام جهاني 1930 اروگوئه و 1934 ايتاليا (تاريخچه ورزشي)؛ زين‌الدين زيدان (داستان و نمايش) و دوپينگ و آمادگي جسماني (علمي و پژوهشي) در اين فهرست قرار دارند.

این كتاب‌هاي گويا، روي سايت راديو اينترنتي ايران صدا به نشاني www.iranseda.ir قابل دسترس است.

فهرست كتاب‌هاي گویای جديد اين سايت را در «فايل ضميمه» همين خبر ببينيد.