تبیان، دستیار زندگی
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی قرار گرفتن در مكان نهم یا دهمی بازی‌های آسیایی نوجوانان در سنگاپور را مقامی ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یا نهم می شویم یا دهم

علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی قرار گرفتن در مكان نهم یا دهمی بازی‌های آسیایی نوجوانان در سنگاپور را مقامی خوب برای ایران ارزیابی كرد.

محمد علی آبادی در گفتگویی با اشاره به شکست تیم بسکتبال سه نفره ایران مقابل چین اظهار داشت: تیم ما مقابل چین بازی بسیار خوبی انجام داد اما نمی دانم چرا بچه ها در ست های پایانی همدیگر را گم کردند. ما تا آخرین لحظات از حریف خود پیش بودیم اما با بدشانسی، بازی را به چین واگذار کردیم.

رییس سازمان تربیت بدنی درمورد عملكرد كاروان ایران در بازی‌های سنگاپور اظهار كرد: كاروان ایران نتایج خوبی را تاكنون كسب كرده است. به ویژه در رشته‌ی دوومیدانی نتایج بهتر از بقیه بوده است. روز جمعه در رقابت‌های دوومیدانی بدشانس بودیم كه به خاطر دو صدم ثانیه فاصله مدال طلا تبدیل به نقره شد.

علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی

وی ادامه داد: كاروان ایران با هفت تیم در این رقابت‌ها شركت كرده ضمن اینكه بانوان ایرانی با حجاب كامل اسلامی حضور دارند. علی‌آبادی یادآور شد: این مسابقات می‌تواند تجربه‌ی خوبی برای ورزشكاران ایران در آینده باشد. ولی باید تلاش و كوشش‌مان را بیشتر كنیم تا بتوانیم در آینده نتایج بهتری گرفته و موفق‌تر باشیم.

علی آبادی در پایان افزود: من در کل از عملکرد کاروان ورزشی کشورمان در این رقابت ها رضایت دارم. ایران تنها در هفت رشته در این رقابت ها شرکت کرده ضمن اینکه بانوان ما به دلیل رعایت حجاب اسلامی در این رقابت ها با محدودیت هایی مواجه هستند.طبیعی است كه این مساله كار آنها را كمی دشوارتر می‌كند اما، معتقدم همه‌ی ورزشكاران ایران از ظرفیت‌هایشان به خوبی استفاده كرده‌اند.

محمد علی آبادی

فکر می کنم در نهایت با کسب عنوان نهمی یا دهمی به کار خود در نخستین دوره بازی های آسیایی سنگاپور پایان دهیم.

محمد علی آبادی که پنج شنبه هفته گذشته وارد سنگاپور شده بود، صبح جمعه در مجمع عمومی شورای المپیک آسیا شرکت کرد و طی روزهای جمعه و شنبه به همراه برخی مسئولان ساز مان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک مسابقات تیمهای فوتبال، بسکتبال و دوومیدانی ایران در بازیهای آسیایی نوجوانان را از نزدیک تماشا کرد.

محمدعلی آبادی ساعت یک و 45 دقیقه بامداد امروز (یکشنبه) سنگاپور را به مقصد تهران ترک کرد. در مدت حضور محمد علی آبادی در سنگاپور ورزشکاران کشورمان به 3 مدال نقره در رشته های دوومیدانی و بسکتبال دست یافتند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری