تبیان، دستیار زندگی
دو نوجوان اسپانیایی به علت دیر رسیدن به مدرسه، جریمه و به پلیس معرفی شدند. این 2 نوجوان 15 و 16 ساله به علت دیر بیدار شدن از خواب و ترس از سخت‏گیری زیاد مدیر مدرسه، ماشینی را بدون اجازه‏ی صاحبش سوار شده و به طرف مدرسه رفتند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خبرهای حیرت انگیز

باز هم دیر شدن مدرسه

مدرسه

دو نوجوان اسپانیایی به علت دیر رسیدن به مدرسه، جریمه و به پلیس معرفی شدند.

این 2 نوجوان 15 و 16 ساله به علت دیر بیدار شدن از خواب و ترس از سخت‏گیری زیاد مدیر مدرسه، ماشینی را بدون اجازه‏ی صاحبش سوار شده و به طرف مدرسه رفتند.

هر چند آنها به رانندگی آشنا بودند، در بین راه بنزین ماشین تمام شد و آنها ناچار شدند با پای پیاده به مدرسه بروند که باز هم دیر به مدرسه رسیدند و مدیر مدرسه هم آنها را جریمه کرد.

پلیس هم پس از پی بردن به موضوع از آنها خواست فوری به کلانتری بیایند.

بسته‏ی چوب شور پر از پول

چوب شور

اصرار و پافشاری یک کودک باعث شد تا 10هزار دلار پول پیدا شود! این پسر کوچولوی شیطان که با پدر و مادرش به فروشگاه رفته بود از آنها خواست تا برایش یک بسته چوب شور بخرند.

پدر این کوچولو اول نمی‏خواست برای فرزندش از این چیزها بخرد؛ اما پس از اصرار و پافشاری و سرو صدای این کودک مجبور شد تا یک بسته از این خوراکی‏ها را خریداری کند. پس از باز کردن دربسته متوجه شدند به جای چوب‏شور 10هزار دلار پول دربسته وجود دارد.

این خانواده که خیلی تعجب کرده بودند موضوع را به صاحب فروشگاه گفتند و او هم با تعجب زیاد از این ماجرا اظهار بی‏اطلاعی کرد. بالاخره معلوم شد این بسته مربوط به خانم پیری بوده که قصد داشته وام بانکی‏اش را بپردازد.

این خانم می‏گوید پول‏هایم را در یک بسته‏ی خالی چوب‏شور گذاشتم تا پس از خرید از فروشگاه به بانک بروم؛ اما بعداً فراموش کردم و بسته را در یکی از قفسه‏های فروشگاه جا گذاشتم.

جالب اینکه اول یکی از کارکنان فروشگاه بسته را پیدا کرده بود و به خیال آنکه چوب‏شور است آن را در قفسه‏ی چوب‏شورها قرار داده بود.

جواد مهجور

تنظیم:بخش کودک و نوجوان

**********************************

مطالب مرتبط

قند و نمک

کفش هایم کو؟

مورچه و فیل

جمجمه کودکی رستم

یک ماجرای بامزه

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.