تبیان، دستیار زندگی
بازیکن برزیلى روز یکشنبه به هنگام بازى در مسابقات فوتبال قهرمانى باشگاه هاى هند جان سپرد. روزنامه انگلیسى زبان "تایمز آف ایندیا" چاپ دهلىنو روز دوشنبه نوشت : "کریستیانو دى لیما جونیر" بازیکن ۲&#1781...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چهارمین مرگ در فوتبال ،

بازیکن برزیلی در هند مرد


بازیکن برزیلى روز یکشنبه به هنگام بازى در مسابقات فوتبال قهرمانى باشگاه هاى هند جان سپرد.

روزنامه انگلیسى زبان "تایمز آف ایندیا" چاپ دهلىنو روز دوشنبه نوشت : "کریستیانو دى لیما جونیر" بازیکن ۲۵ ساله برزیلى و مهاجم تیم "دمپو "، لحظاتى پس از زدن گل دوم خود در دیدار پایانى مسابقات جام حذفى باشگاه هاى هند در مقابل تیم "موهان باگان " و در ورزشگاه شهر بنگلور بر زمین افتاد و جان سپرد.

براساس این گزارش ، کریستیناجونیر همزمان با ثمر رساندن گل با ضربه سر با دروازه بان تیم حریف برخورد کرد و بىهوش بر زمین افتاد.

در ابتدا تصور بر این بود که وى از فرط خوشحالى بر زمین افتاده و منتظر یاران خود است که به شادى بپردازد، اما واقعیت چیز دیگرى بود. داور مسابقه از بی حرکت ماندن این بازیکن نگران شد و بلافاصله درخواست حضور کادر پزشکى در زمین داد.

در اندک مدتى بازیکنان ، مربیان و ناظران مسابقه پیرامون بازیکن بیهوش حلقه زده و "روبرتو مندس سیلوا" بازیکن برزیلى عضو تیم موهان باگان و دوست کریستینا که متوجه شد وى نفس نمىکشد، سعى کرد با تنفس مصنوعى وى را به زندگى بازگرداند.

تایمز آف ایندیا می نویسد : دقایقى بعد با ورود پزشک و آمبولانس بازیکن برزیلى به بیمارستان انتقال یافت و پزشکان پس از معاینه اعلام کردند، وى قبل از رسیدن به بیمارستان به علت سکته قلبى جان سپرده است .

کریستینا سال گذشته در مسابقات لیگ سراسرى هند با به ثمر رساندن ۱۵گل در صدر گلزنان لیگ قرار گرفت و نقش مهمى در قهرمانى "ایست بنگال" تیم سابقش ایفا کرده بود. پس از آن وى با انتقال به تیم دمپو عامل اصلى رسیدن این تیم به فینال مسابقات جام حذفى باشگاه هاى هند بود.

با این وجود مرگ ناگهانى وى در میدان بازى جشن پیروزى و شادمانى را براى هواداران این تیم به عزا تبدیل کرد.

روزنامه مذکور به نقل از منابع مطلع نوشت : علت اصلى مرگ این بازیکن در زمین بازى عدم وجود وسایل اولیه پزشکى ،دردسترس نبودن پزشک در ورزشگاه ، ترافیک سنگین شهر و تاخیر در رساندن به موقع این بازیکن به بیمارستان بوده است .