تبیان، دستیار زندگی
فیروز كریمی سرمربی فصل گذشته صبای قم به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال داماش گیلان انتخاب و معرفی شد ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کریمی سرمربی داماش گیلان شد

فیروز کریمی سرمربی جدید داماش گیلان

فیروز كریمی سرمربی فصل گذشته صبای قم به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال داماش گیلان انتخاب و معرفی شد.

به نقل از ایسنا، براساس اعلام روابط عمومی باشگاه داماش فیروز كریمی به دنبال توافق با مدیران داماش گیلان با عقد قرارداد داخلی یكساله هدایت این تیم را برای فصل آینده رقابت‌های دسته اول برعهده گرفت.

امضا قرارداد نهایی مابین كریمی و تیم داماش پس از بازگشت امیر عابدینی مدیرعامل داماش از اتریش ظرف روزهای آینده انجام خواهد گرفت. فیروز كریمی پیش از این دو بار تیم‌های ابومسلم مشهد و راه‌آهن تهران را به لیگ برتر فوتبال ایران رسانده بود.

سرمربی جدید تیم فوتبال داماش گیلان گفت: امیدوارم برای ششمین بار بتوانم یك تیم دسته اولی را به لیگ برتر بازگردانم.

فیروز كریمی اظهار كرد: سابقه‌ی دوستی من و عابدینی به سالیان گذشته برمی‌گردد. زمانی كه او 15 سال قبل رییس فدراسیون بود و من را به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان منصوب كرد. ما شناخت عمیقی نسبت به یكدیگر داشتیم و من دلم می‌خواست كه روزگاری در گیلان تیمداری كنم. علاقه داشتم كه زمانی در گیلان مربیگری كنم كه نماینده‌ای از این استان در بالاترین سطح رقابت‌های فوتبال یعنی لیگ برتر حضور داشته باشد اما، قسمت این بود كه در این مقطع من به فوتبال گیلان بروم.

فیروز کریمی

وی افزود: سعی می‌كنیم كه با كمك مسوولان، دست اندركاران و تماشاگران خوب رشت تیم را به لیگ برتر بازگردانیم. تیم داماش شایستگی این كار را دارد و من به آینده‌ی این تیم بسیار امیدوارم.

كریمی ادامه داد: اعتقادم این است كه زوج من و عابدینی زوج موفقی خواهد بود. هر دو تجربیات موفقیت‌آمیزی را داشته‌ایم و با برنامه‌ریزی مدونی كه مدنظر قرار داده‌ایم، امیدوارم كه بتوانیم جوابگوی مردم خوب رشت باشیم. تمام تلاشم را خواهم كرد تا برای ششمین بار یك تیم دسته اولی را به لیگ برتر بیاورم.

فیروز كریمی که به نظر می رسد حق مربیگری در لیگ برتر را ندارد درباره‌ی مدت قرارداد خود با داماش گفت: قرارداد من با باشگاه به امضا رسیده اما، چیزی كه باید بگویم این است كه مدت زمان قرارداد اهمیت ندارد. شاید در قرارداد مدت زمان یك ساله عنوان شده باشد اما، امیدوارم كه این همكاری سال‌ها پابرجا باشد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری