تبیان، دستیار زندگی
مسابقات بین‌المللی تنیس چلنجر ـ كیش بهرند، قهرمان دو فینال دوبل و انفرادی شد «توماس بهرند» مقام قهرمانی دو فینال انفرادی و دو نفره مسابقات بین‌المللی تنیس چلنجر كیش را به دست آورد. مسابقات فینال انفرادی و دوبل تنیس چلنجر كیش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری از ورزش ایران


مسابقات بین‌المللی تنیس چلنجر ـ كیش

بهرند، قهرمان دو فینال دوبل و انفرادی شد

«توماس بهرند» مقام قهرمانی دو فینال انفرادی و دو نفره مسابقات بین‌المللی تنیس چلنجر كیش را به دست آورد.

مسابقات فینال انفرادی و دوبل تنیس چلنجر كیش شنبه صبح برگزار شد و در فینال انفرادی «توماس بهرند» آلمانی در دو ست دیدنی توانست با امتیازهای 7 بر 6 و 6 بریك، «منكورت» تنیس باز اهل فرانسه راشكست دهد و ضمن كسب مقام قهرمانی، جایزه 25 هزار دلاری این قسمت را از آن خود كند.

همچنین در قسمت دو نفره (دوبل) این مسابقات، تیم متشكل از «بهرند» آلمانی و «واسن» هلندی در یك بازی زیبا، تیم دو نفره «چاداج و اوربان» لهستانی را با امتیازهای 3 بر 6، 6 بر 2 و 6 بر 4 شكست دادند و مقام قهرمانی قسمت دوبل را به دست آوردند.

بدین ترتیب بهرند توانست با كسب دو مقام قهرمانی در این مسابقات ركورد خوبی را رقم بزند.

گفتنی است این بازیكن با رنكینگ 154، بهترین تنیسور شركت كننده در این مسابقات بود و برای اولین بار در رقابت‌های چلنجر كیش شركت می‌كرد.

زیوادنویچ سرمربی تیم فوتبال صباباتری معرفی شد

«میلان زیوادنویچ» رسمابه عنوان سرمربی تیم فوتبال صباباتری تهران انتخاب شد.

پس از شكست 2 بر یك تیم صبا باتری برابرذوب آهن درهفته یازدهم لیگ برتر و استعفای پرویز مظلومی از سمت سرمربیگری این تیم، میلان زیوادنویچ جانشین وی شد.

مراسم معارفه میلان زیوادنویچ سرمربی سابق تیم ملی یوگسلاوی ظهر شنبه با حضور بازیكنان و هیات مدیره‌ی باشگاه صباباتری برگزار شد تا این مربی به طور رسمی هدایت تیم فوتبال صبا را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بر عهده گیرد.

محمدرضا پهلوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال شد

نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عصرشنبه باحضور تمامی اعضاء درمحل این فدراسیون برگزارشد.

دراین نشست که با حضوردکتر محمد دادکان، حمید رضا آصفی، سرداریعقوبی، ناصرنواموز، جلیل سازگارنژاد، علی تاجرنیا ومحمدرضا پهلوان برگزار شد، اعضاء پیرامون انجام هرچه بهترامورجاری فدراسیون وتغییرات مورد نیازدراین خصوص به بحث وتبادل نظرپرداختند.درپایان این نسشت همچنین با موافقت کلیه اعضاء هیات رئیسه محمدرضا پهلوان بعنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.به این ترتیب علی اکبرعرفانیان دانشورکه ازپیش ازاین مسوولیت دبیرکلی فدراسیون را برعهده داشت، جای خود را به پهلوان داد.

گفته می شود: بمنظورتسهیل امورجاری فدراسیون تغییراتی درچارت تشکیلاتی فدراسیون انجام شود.