تبیان، دستیار زندگی
آقای اسماعیل آذری نژاد در سال 1358 در شهر بهبهان در خانواده ای پاک به دنیا آمد، با توجه به علاقه تحصیل در حوزه دین در سال 1373 به تحصیل در حوزه علمیه مشغول تحصیل شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

               اسماعیل آذری نژاد

اسماعیل آذری نژاد

زندگی نامه

تحصیلات حوزوی

تحصیلات دانشگاهی

آثار و نگاشته ها

 

پست الکترونیکی: myname@site.com

آدرس اینترنتی: www.dehdastman.blogfa.com

زندگی نامه:

آقای اسماعیل آذری نژاد در سال 1358 در شهر بهبهان در خانواده ای پاک به دنیا آمد، با توجه به علاقه تحصیل در حوزه دین در سال 1373 به تحصیل در حوزه علمیه مشغول  تحصیل شد و همیشه دغدغه سیراب شدن از معارف الهی و علوم انسانی را داشت و در پی آن بود که بعد از فراگیری این علوم بتواند دیگران را هم با این معارف آشنا سازد.

ابتدا دو سال در شهر خودمان دهدشت (استان کهگیلویه و بویراحمد) به تحصیلات حوزه مشغول شد و در سال 1375به حوزه امیرالمومنین (ع) تهران رفت و چهار سال در آنجا مقدمات را به پایان برد.

از سال 1379 به قم آمد و در واقع پربارترین دوران علمی‌اش در قم بوده و با اساتیدی همچون استاد علی ربانی گلپایگانی آشنا شد، 5 سال در زمینه کلام جدید در مدرسه فیضیه افتخار شاگردی ایشان را داشت و همین زمینه‌ای شد که به (دانشنامه کلام اسلام) تحت اشراف آیت الله سبحانی و به ریاست استاد ربانی راه پیدا کرد و افتخار همکاری با این دایرة المعارف کلام را پیدا کرد.

به خاطر احساس نیاز به تحصیل در رشته‌های علوم انسانی و دانشگاهی در سال 1382 وارد دانشگاه شدم و در رشته جامعه شناسی به تحصیل مشغول شد.

تحصیلات حوزوی:

خارج فقه و اصول

تحصیلات دانشگاهی:

مقطعرشتهدانشگاه محل تحصیل
کارشناسیجامعه شناسىباقرالعلوم(ع)

آثار و نگاشته ها:

عنوان اثرنوع اثرنوع عرضهزبانچاپسال نشرناشرفردی-گروهی
ايمان ابوطالب (ع)تألیفمقالهفارسیشده1385مجله كلام اسلاميفردی
جهاني شدنتألیفمقالهفارسیشده1385مجله مبلغانفردی
فرقه قاديانيه (احمديه)تألیفمقالهفارسیشده1385مجله کلام اسلامیفردی