تبیان، دستیار زندگی
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان که 111 بازی ملی برای این تیم انجام داده است پس از آنکه نتوانست به همراه این تیم به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی صعود کند .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاپیتان پس از 13 سال کفش ها را آویخت

خداحافظی مهدوی کیا پس ازکریمی

خداحافظی ستارگان فوتبال

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان که 111 بازی ملی برای این تیم انجام داده است پس از آنکه نتوانست به همراه این تیم به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی صعود کند مثل علی کریمی از تیم ملی خداحافظی کرد.

مهدی مهدوی کیا که سالها در تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان بازیکنی تاثیرگذار فعالیت کرده بود و پس از جام جهانی 2006 به عنوان کاپیتان اول تیم ملی به میدان می رفت، سه شنبه شب خبر خداحافظی اش از تیم ملی را اعلام کرد.

خداحافظی کاپیتان از تیم ملی

به نقل از مهر، مهدی مهدوی کیا با اعلام این خبر گفت: خیلی ناراحتم که تیم ملی ایران از راهیابی به جام جهانی بازماند و نتوانستیم پیام آور شادی برای میلیون ها ایرانی دوست داشتنی باشیم. من قصد دارم درباره خداحافظی ام از تیم ملی در قالب یک نامه یا یک مصاحبه توضیحاتی بدهم و طی روزهای آتی این کار را خواهم کرد.

وی افزود: تیم ملی جام ملت‌های آسیا را پیش رو دارد. معتقدم كه باید جای خود را به بازیكنان جوان بدهم و بر این اساس از تیم ملی خداحافظی می‌كنم.

وداع مهدوی کیا با تیم ملی

مهدوی کیا افزود: من قبل از پایان بازی های تیم ملی ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی گفته بودم در صورتی که تیم ملی به جام جهانی صعود کند و مربیان خواهان ادامه حضور من در تیم ملی باشند، در خدمت تیم کشورم خواهم بود و در صورت عدم راهیابی تیم ملی به جام جهانی، از تیم ملی خداحافظی خواهم کرد. حالا هم حرفی که چند وقت پیش زده بودم را تکرار می کنم و می گویم که بازی با کره جنوبی آخرین و تلخ ترین بازی من در تیم ملی بود.

علی کریمی کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال کشورمان نیز روز سه شنبه خبر کناره گیری اش از تیم ملی را رسما اعلام کرد تا دو کاپیتان اول و دوم ایران همزمان از حضور در تیم ملی خداحافظی کنند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری