تبیان، دستیار زندگی
یك داور، یك كمك داور، سه مربی و تعدادی از بازیكنان فوتبال ایران براساس منشور اخلاقی فدراسیون با محرومیت روبرو شدند .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محرومیت بازیکنان ومربیان فوتبال

فوتبال

یك داور، یك كمك داور، سه مربی و تعدادی از بازیكنان فوتبال ایران براساس منشور اخلاقی فدراسیون با محرومیت روبرو شدند.

به نقل از ایسنا، فدراسیون فوتبال كه از ابتدای فصل گذشته رقابت‌های لیگ با اجرای طرح منشور اخلاقی به دنبال برخورد با مفاسد فوتبال بود، یك داور، یك كمك داور، سه مربی و تعدادی از بازیكنان را محروم خواهد كرد.

سازمان لیگ و كمیته انضباطی پس از برگزاری چند جلسه و جمع بندی نهایی یك داور، یك كمك داور، سه مربی و تعدادی از بازیكنان فوتبال را با حكم تعلیقی و قطعی از حضور در میادین فوتبال محروم كرده است.

عزیزمحمدی در گفت‌وگویی با تایید این مطلب و تاكید بر اینكه جمع‌بندی‌های فدراسیون فوتبال درمورد برخی از متخلفان فوتبال به نتیجه رسیده است، اظهار كرد: دو داور فوتبال (داور وسط و كمك داور) كه براساس بررسی‌ها مرتكب تخلف شده‌اند، فصل آینده حق قضاوت را نخواهند داشت.

وی افزود: همچنین سه تن از مربیان فوتبال تخلف آنها محرز شده است كه رای درمورد دوتن از آنها تعلیقی و درمورد یك مربی دیگر قطعی است كه او قطعا فصل آینده امكان فعالیت در فوتبال را نخواهد داشت.

تیم  استیل آذین از جام حذفی کنار رفت

رییس سازمان لیگ اظهار كرد: بررسی درمورد بازیكنان فوتبال نیز به نتایج قابل توجهی رسیده است، به گونه‌ای كه تعدادی از بازیكنان با تعهد كتبی و برخی دیگر با محرومیت قطعی روبرو شده‌اند.

عزیزمحمدی تاكید كرد كه فدراسیون فوتبال قصد دارد با قاطعیت با متخلفین برخورد كند.

براساس این گزارش، دو مربی كه با محرومیت تعلیقی یكساله امكان فعالیت در لیگ آینده‌ی فوتبال را خواهند داشت، "ف. ك" و "ا. م" هستند.

این دو با تعهد كتبی امكان فعالیت در فصل آتی فوتبال را دارند. همچنین مربی لیگ برتری كه با محرومیت یك ساله روبرو شده است "ف.ك" است.

داوران محروم شده نیز با اتهاماتی چون رشوه و تبانی روبرو هستند كه مدارك این اتهامات نیز موجود است و تخلف آنها برای مسوولان فدراسیون فوتبال اثبات شده است.

همچنین در حدود 15 بازیكن براساس منشور اخلاقی متخلف شناخته شده‌اند كه چهار تن از آنها با محرومیت قطعی روبرو شده‌اند اما سایرین می‌توانند با تعهد كتبی بازی كنند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری