تبیان، دستیار زندگی
خداحافظی تصمیم‌گیری می‌كنم به عنوان نماینده فوتبال ایران، جایزه بهترین گلزن را دریافت كردم كاپیتان تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: كسب بهترین گلزن تاریخ فوتبال جهان، افتخاری است كه تنها به من تعلق ندارد بلكه كل مردم ایران در آن س...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی دایی:

پس از جام جهانی درباره‌ خداحافظی تصمیم‌گیری می‌كنم
به عنوان نماینده فوتبال ایران، جایزه بهترین گلزن را دریافت كردم


كاپیتان تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: كسب بهترین گلزن تاریخ فوتبال جهان، افتخاری است كه تنها به من تعلق ندارد بلكه كل مردم ایران در آن سهیم هستند.

علی دایی اظهار كرد: ساكراكس (Soccerex)، نمایشگاهی بود كه در آن راهكارهای ارتباط فوتبال با درآمدزایی (Marketing) در آن بررسی می‌شود و در مراسم افتتاحیه‌ی این نمایشگاه به دلیل كسب مقام بهترین گلزن تاریخ فوتبال جهان از من تقدیر شد.

وی افزود: در مراسم افتتاحیه‌ی این نمایشگاه، دبیر كل كنفدراسیون فوتبال آسیا، روسای چند فدراسیون فوتبال كشورهای آسیایی، مدیران باشگاه‌های معتبر اروپایی و ... حضور داشتند.

بهترین گلزن سال 2004 جهان درباره‌ی كسب این مقام، گفت: این موفقیت بدون همكاری سایر بازیكنان تیم ملی كه در چند سال حضور من در تیم ملی حضور داشتند دست یافتنی نبود و تنها من به عنوان نماینده فوتبال ایران این جایزه را دریافت كردم.

سایت گلف نیوز به نقل از دایی اعلام كرده بود كه پس از جام جهانی 2006 آلمان از فوتبال خداحافظی می‌كند اما كاپیتان تیم ملی فوتبال كشورمان در این باره، تصریح كرد: در گفت‌وگو با آن روزنامه گفتم كه پس از پایان جام جهانی 2006 آلمان درباره‌ی خداحافظی یا عدم خداحافظی از فوتبال تصمیم‌گیری خواهم كرد.