تبیان، دستیار زندگی
یشم, می‌‏خواهم كشتی بگیرم دانش, تجربه مستند است علیرضا دبیر پس از نشست دو ساعته با محمدرضا طالقانی از علاقه خود به ادامه كشتی خبر داد. علیرضا دبیر, قهرمان المپیك 2000 سیدنی ودارنده مدال طلای جهان در سال 1998و برنده مدال نقره ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علیرضا دبیر:

به این پست ها نمی‌‏اندیشم, می‌‏خواهم كشتی بگیرم
دانش, تجربه مستند است


علیرضا دبیر پس از نشست دو ساعته با محمدرضا طالقانی از علاقه خود به ادامه كشتی خبر داد.

علیرضا دبیر, قهرمان المپیك 2000 سیدنی ودارنده مدال طلای جهان در سال 1998و برنده مدال نقره جهان در سال های 1999,2001و2002 پس از پایان مذاكره با رییس فدراسیون كشتی گفت: پس از دو ساعت مذاكره با حاج آقا طالقانی و سنجیدن تمام جوانب به این نتیجه رسیدم كه اگر در حال حاضر كشتی بگیرم بیشتر به مردم و مملكتم خدمت می كنم.

وی افزود: در این میان موقعیت افراد دیگر هیچ ارتباطی به من و تصمیم كنونی ام ندارد و تمایلی هم ندارم در مورد دیگران صحبت كنم تنها می گویم فعلا قصد دارم كشتی بگیرم و البته تحصیل در مقطع دكترای برایم از اهمیت بالاتری برخوردار است.

دبیر در پاسخ به این سوال كه نظرت در مورد اظهارنظر كفاشیان مبنی بر زود بودن قبول این پست برای وی, چیست؟ تصریح كرد: "مدیریت به سن و سال نیست و دانش,تجربه مستند است. من در حال حاضر به این پست ها نمی اندیشم، البته این توضیح لازم است كه یك زمانی سابقه خیلی مهم بود چرا كه همه معیارها ثابت بود اما در حال حاضر متغیرها آن‌‏قدر زیاد است كه در مدیریت سابقه كمرنگ شده و آنچه از اولویت اهمیت برخوردار است دانش است اینكه چه طور؟ چه موقع؟ و كجا بتوانی از اطلاعات استفاده كنی كه این مسائل به دانش فرد برمی گردد.

با همه این تفاصیل، ترجیح می دهم ذهنم را معطوف این مسائل نكنم با جدیت به ادامه تحصیل بپردازم. در این رابطه برای هر شخصی كه این مسئولیت را پذیرفت آرزوی موفقیت می كنم.

دبیر در پایان افزود: همیشه نظارهگر اتفاقات درون فدراسیون كشتی بوده و خواهم بود من پس از رقابت‌‏های المپیك آتن در جریان مسائل كشتی نبوده ام به هر حال برای حاج آقا طالقانی آرزوی موفقیت می كنم.