تبیان، دستیار زندگی
دوباره بازمی‌گردم هیچ فضایی سـالم‌تر از فضای ورزش نیست بهرام افشارزاده گفت: در حال آماده سازی جزیره كیش برای برپایی اردوهای تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی 2006 قطر هستیم. مدیر عامل ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد كیش در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهرام افشارزاده:

اگر بتوانم كمك كنم، دوباره بازمی‌گردم
هیچ فضایی سـالم‌تر از فضای ورزش نیست


بهرام افشارزاده گفت: در حال آماده سازی جزیره كیش برای برپایی اردوهای تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی 2006 قطر هستیم.

مدیر عامل ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد كیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار كرد: در نظر داریم امكانات بیشتری را تا پایان سال جاری برای ورزش‌های مختلف آماده كنیم، تا تیم‌های ملی كه خود را برای بازی‌های آسیایی 2006 قطر آماده می‌كنند، با استفاده از امكانات موجود، خود را بهتر آماده كنند.

وی با بیان اینكه هیچ فضایی بهتر از فضای ورزش برای ایجاد همگرایی و هماهنگی بین افراد وجود ندارد، گفت:

باید در این فضای زیبا، افراد صفات مختلف مردانگی، مروت‌، اخلاق را یاد گرفته و در گفت‌وگو با یكدیگر تمام نكات مختلف مردانگی را رعایت كنند. در یك فضای پاك و عاری از هر گونه دو رویی، در كنار یكدیگر و با همدلی باید به وظایف خود عمل كنیم تا بتوانیم ورزش كشور را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

افشارزاده در مورد فعالیت‌های ورزشی در جزیره‌ی كیش گفت: خوشبختانه میزان استقبال مردم از ورزش این منطقه بسیار بیشتر از امكانات موجود است. سعی می‌كنیم امكانات بیشتری را آماده كنیم. در حال حاضر نیز طرح‌های مختلفی مثل ساخت سالن چند منظوره، پیست اسكیت، 3 باب تنیس خاكی و 3 باب هارد كورد، 4 زمین باز والیبال و بسكتبال، یك باب زمین روباز هندبال، ساخت سالن مخصوص فوتسال و مصنوعی كردن چمن زمین‌های فوتبال این جزیره در دست اقدام داریم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس در كیش تصریح كرد: مسابقات بین‌المللی فیوچرز و چلنجر در این منطقه به بهترین شكل در حال انجام است و سبب شده كه تنیسورهای خوبی از جهان در این رقابت‌ها شركت كنند. در اسفند ماه برای اولین بار مسابقات آسیایی والیبال ساحلی در جزیره كیش برگزار می‌شود و امیدواریم باعث رشد و پیشرفت هر چه بیشتر ورزش منطقه و كشور شود.

افشارزاده با اشاره به اردوی تیم اشتورم‌گراتس اتریش در كیش گفت: این تیم طی روزهای 3 تا 15 بهمن‌ماه سال جاری در این جزیره اردویی را برگزار می‌كند و در تلاشیم تا مسابقات چهار جانبه‌ای را در زمان حضور تیم اتریشی در این منطقه برگزار كنیم. با توجه به این كه در فصل سرد اروپا، این جزیره از آب و هوای عالی برخوردار است، سعی كرده‌ایم با ارسال دعوت‌نامه‌های مختلف به باشگاه‌های مختلف، از آنها نسبت به برپایی اردو در این جزیره دعوت كنیم. به نظر من بهترین تبلیغ برای ما مسابقات تنیس فیوچرز و چلنجر در این منطقه است.

افشارزاده افزود: با توجه به عملكرد خودم و انجام وظایفی كه در قبال فدراسیون‌های مختلف در سال‌هایی كه عهده‌دار سمت دبیر كل كمیته‌ی ملی المپیك بودم این توقع را دارم كه ارزشیابی انجام شود زیرا در مقابل وظایف محوله از هیچ كوششی دریغ نكردم.

دبیر سابق كمیته‌ی ملی المپیك در پاسخ به سوالی در مورد بازگشت خود به عرصه‌ی رسمی ورزش كشور گفت: هم اكنون از میزان وظایفی كه در گذشته بر دوش خود داشتم چیزی كم نشده است، سعی می‌كنم آنها را انجام دهم. ولی با این حال اگر بتوانم به ورزش كشورم كمك كنم، حاضرم هر كاری را برای پیشرفت ورزش ایران انجام دهم.

من بدهكار انقلاب و ورزش ایران هستم.