تبیان، دستیار زندگی
فوتبال «استقلال اهواز» را بسازم احمدرضا عابدزاده كه اخیرا طی حكمی از سوی علی شفیع زاده به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم استقلال اهواز معرفی شده است، ظهر امروز وارد اهواز شد و مورد استقبال مسوولان باشگاه و هواداران تیم استقلا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عابدزاده پس از ورود به اهواز؛

آمده‌ام تا فوتبال «استقلال اهواز» را بسازم


احمدرضا عابدزاده كه اخیرا طی حكمی از سوی علی شفیع زاده به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم استقلال اهواز معرفی شده است، ظهر امروز وارد اهواز شد و مورد استقبال مسوولان باشگاه و هواداران تیم استقلال اهواز قرار گرفت.

احمدرضا عابدزاده در جمع كثیری از هوادارانش تاكید كرد كه تیم استقلال اهواز را تحت هر شرایطی یاری خواهد كرد تا به گفته‌ی وی شرایط جدیدی در حوزه‌ی فعالیت‌های این تیم ایجاد گردد.

كاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران همچنین با اشاره به سابقه‌ی 25 سال حضورش در فوتبال گفت: آمده‌ام تا به استقلال اهواز كمك كنم و قطعا با همكاری كادر فنی تیمی آماده و سرحال را خواهیم ساخت.

عابدزاده اظهار داشت: خوزستانی هستم و به بودنم در خوزستان افتخار می‌كنم. امیدوارم بتوانم برای فوتبال خوزستان نیز مفید باشم.

دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران پس از ورود به اهواز در هتل فجر این شهر اسكان یافت و قرار است امشب در مراسمی رسمی به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم استقلال اهواز به بازیكنان و كادر فنی معرفی گردد.

منصور قمر سخنگوی باشگاه استقلال اهواز نیز به در این خصوص به ایسنا گفت: از این پس «عابدزاده» در تمرینات تیم حاضر خواهد بود و حتی در تمامی بازی‌ها بر روی نیمكت خواهد نشست.