تبیان، دستیار زندگی
ز رویارویی با حریفان خارجی ریخت باید با تمام تلاش در جام دیویس شركت كنیم كاپیتان تیم ملی تنیس ایران گفت: برگزاری رقابت‌های مهم بین‌المللی باعث پیشرفت تنیس در ایران می‌شود. اكبر طاهری در حاشیه رقابتهای تنیس چلنجر در جزیره كیش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كاپیتان تیم ملی تنیس ایران:

ترس تنیسورهای كشور از رویارویی با حریفان خارجی ریخت
باید با تمام تلاش در جام دیویس شركت كنیم


كاپیتان تیم ملی تنیس ایران گفت: برگزاری رقابت‌های مهم بین‌المللی باعث پیشرفت تنیس در ایران می‌شود.

اكبر طاهری در حاشیه رقابتهای تنیس چلنجر در جزیره كیش در گفت‌وگو با تبیان اظهار داشت: این رقابت‌ها در سطح كیفی بالایی برگزار می‌شود و تنیسورهای خوبی در آن شركت كرده‌اند.

وی در ادامه اضافه كرد: این رقابت‌ها كه با حضور تنیسورهای مطرح جهان و كشورمان در حال برگزاری است، باعث شد كه تنیسورهای كشور بهتر و آماده‌تر از گذشته شوند و به نوعی ترس آنها از رویارویی با حریفان خارجی ریخته شده است.

كاپیتان تیم ملی تنیس با اشاره به راه‌های پیشرفت هر چه بیشتر این ورزش دركشور گفت: باید به جوانان و تیم‌های پایه اهمیت بیشتری داده شود و بتوانند در رقابت‌های مهم داخلی و خارجی شركت كنند. این رقابت‌ها بهترین فرصت برای انجام این اقدامات است.

طاهری افزود: از زمان تشكیل فدراسیون جدید اقدامات بیشتر و جدیدتری انجام شده است و این كادر می‌تواند موثر واقع شود.

وی در مورد اردوی آمادگی كیش گفت: از زمان تشكیل اردو در تهران و كیش تمرینات خوبی زیر نظر صالح انجام شده و باعث آماده‌سازی بیشتر بازیكنان از نظر روحی و جسمانی گردیده است.

كاپیتان تیم ملی تنیس افزود: نباید تمام امكانات خود را به جام دیویس خلاصه كرد، برای تقویت تیم‌های پایه باید برنامه‌ریزی‌های جدید و دقیقی صورت گیرد تا بتوان در آینده از این نیروها و استعدادهای خود استفاده كرد.

طاهری كه یكی از كاندیداهای حضور در تیم دو نفره (دوبل) در مقابل كویت در جام دیویس است گفت: اگر با صلاحدید سرمربی تیم در تركیب قرار بگیرم نهایت تلاش خود را برای نتیجه گرفتن انجام می‌دهم.

وی افزود: تیم كویت از نفرات خوبی تشكیل می‌شود، سه سال قبل در این كشور با نتیجه‌ی 4 بر 1 مغلوب شدیم و باعث شد كه به دسته‌ی سوم آسیا سقوط كنیم. این تیم نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت خوبی كرده است و این بار نباید از این تیم شكست بخوریم و اتفاق گذشته دوباره تكرار شود.