تبیان، دستیار زندگی
یر نظر داریم در نشست روز چهارشنبه بازی‌های تداركاتی را مشخص می‌كنیم مربی تیم ملی فوتبال كشورمان، گفت: كادر فنی تیم ملی، بازی‌های فریدون زندی در بوندس‌لیگا را به طور كامل زیر نظر دارد و برای صعود به جام جهانی از تمام ابزار خو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسین فركی:

فریدون زندی را به طور كامل زیر نظر داریم
در نشست روز چهارشنبه بازی‌های تداركاتی را مشخص می‌كنیم


مربی تیم ملی فوتبال كشورمان، گفت: كادر فنی تیم ملی، بازی‌های فریدون زندی در بوندس‌لیگا را به طور كامل زیر نظر دارد و برای صعود به جام جهانی از تمام ابزار خود استفاده خواهیم كرد.

حسین فركی اظهار كرد: زمانی كه برانكو قصد دعوت از بازیكنی را دارد، بی‌تردید اطلاعاتی را از آن بازیكن جمع‌آوری می‌كند و برای دعوت از زندی تنها به دیدن فیلم‌های وی اكتفا نخواهد كرد، بلكه توسط یكی از دوستانش در آلمان، اطلاعات كاملی را از زندی جمع‌آوری خواهد كرد.

وی افزود: بازیكنی كه در سطح اول اروپا بازی می‌كند به طور قطع توانایی‌های بالایی دارد و برای دعوت از زندی به زمان احتیاج داریم. اما همان‌طور كه پیش از این گفتم برای رسیدن به جام جهانی از تمامی ابزار خود استفاده خواهیم كرد.

فركی تصمیم نهایی درباره‌ی دعوت از زندی را بر عهده‌ی برانكو دانست و ادامه داد: در جلسات آینده‌ی كادر فنی در این خصوص مذاكره خواهیم كرد و برای دعوت از زندی باید به انتظار زمان بنشینیم. البته برانكو تصمیم نهایی را در این باره اتخاذ می‌كند.

وی اضافه كرد: زندی مهاجم بسیار خوبی است كه حضور وی در كایزرسلاترن این مساله را اثبات می‌كند و كادر فنی تیم ملی نیز پیش از این وی را به تیم ملی دعوت كرد اما فیفا با حضور او موافقت نكرد.

فركی درباره‌ی بازی‌های تداركاتی تیم ملی پیش از حضور در دور نهایی مقدماتی جام جهانی، گفت: در جلسه‌ی روز چهارشنبه با كادر فنی درباره‌ی بازی‌های تداركاتی بحث خواهیم كرد.

وی درباره‌ی زمان شروع برنامه‌های تمرینی تیم ملی برای حضور در دور نهایی مقدماتی جام جهانی، تصریح كرد: كنفدراسیون فوتبال آسیا بیست و یكم آبان را نخستین روز دیدارهای تیم ملی در این مسابقات عنوان كرده است و بعد از مشخص شدن قرعه، برنامه‌های تمرینی را اعلام خواهیم كرد.