تبیان، دستیار زندگی
تم -  مشکلات مربوط به Internet Explorer         مشکلات ساختار بندی IE پس از نصب برنامه اینترنت اکسپلور تنظیمات پیش فرضی برای این برنامه در نظر گرفته می شود . البته این تنظیمکات در ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بخش هشتم -  مشکلات مربوط به Internet Explorer


  مشکلات ساختار بندی IE

پس از نصب برنامه اینترنت اکسپلور تنظیمات پیش فرضی برای این برنامه در نظر گرفته می شود . البته این تنظیمکات در هر مرحله قابل تغییر و ساختار بندی مجدد است. دراین قسمت مروری بر برخی از مشکلات عمومی داریم که دراغلب موارد کاربران با آنها مواجه هستند.

هرزمان که آیکون Mail موجود درIE را انتخاب می کنم برنامه Outlook Express فعال می شود، درصورتی که من از برنامه دیگری برای ارسال ایمیل استفاده می کنم.

علت:

IE برای باز کردن پیش فرض از برنامه های معینی استفاده می کند. برای مثال در صورتی که مایل به فرستادن Email هستید و آیکون Mail را انتخاب می کنید برنامه Outlook Express فعال می شود. البته این تنظیمات همگی قابل تغییر می با شند .

راه حل:

فرض می کنیم که شما  برنامه دیگری برای دسترسی به نامه های الکترونیکی خود دارید. از مراحل زیر پیروی کنید:
1- گزینه Start / Control panel / Internet Options را انتخاب کنید .
2- زبانه Programs را انتخاب کنید.
3- در پنجره Programs ( همانند شکل ) منوی پایین افتادنی موجود درقسمت Mail را کلیک کنید و برنامه دیگری که مایلید برای باز کردن نامه های الکترونیکی تان از آن استفاده کنید را انتخاب نمائید .ok را کلیک کنید.