تبیان، دستیار زندگی
تنیسور چک برنده دومین دوره مسابقات بین المللى تنیس فیوچرزشد دومین دوره مسابقات بین المللى تنیس فیوچرز کیش باقهرمانى تنیسور چک به پایان رسید. دربازى نهایى مارکو میرنگ (marco - mirnegg) ازاتریش وفرانتیسه چرماک (FRANTISE-CERMAK...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری از مسابقات کیش برای دوستداران تنیس


تنیسور چک برنده دومین دوره مسابقات بین المللى تنیس فیوچرزشد

دومین دوره مسابقات بین المللى تنیس فیوچرز کیش باقهرمانى تنیسور چک به پایان رسید.

دربازى نهایى مارکو میرنگ (marco - mirnegg) ازاتریش وفرانتیسه چرماک (FRANTISE-CERMAK)از چک مقابل هم قرار گرفتند که بازیکن چک در یک بازى دیدنى و جذاب حریف خود را شکست داد.

درادامه بازیهاى تنیس چلنجر نیز که از روز شنبه آغاز شده است چهار بازیکن راه یافته به دوردوم مشخص شدند، دراین دوره ۱۵ تنیسور ایرانى نیز حضور داشتند وهیچ کدام موفق به صعود به دوره بعد نشدند.

مسابقات جدول اصلى (دوردوم ) باحضو۳۲ بازیکن ازدیروز (دوشنبه ) آغاز شده و تاآخر هفته ادامه خواهد یافت .

مسابقات دومین دوره بین المللى تنیس فیوچز از۲۶ آبانماه در مجموعه ورزشى المپیک کیش اغاز شد وبه مدت دو هفته ادامه داشت ، ومسابقات چلنجر نیز از روز شنبه آغاز شده و یک هفته طول می کشد. هفته اول ودوم مسابقات بین المللى تنیس فیوچرز در مرداد ماه در تهران برگزار شده بود.

دردومین دوره مسابقات تنیس فیوچرزوچلنجر در جزیره کیش بازیکنانى از ۱۶ کشورخارجى حضور دارند.

دراین نوع مسابقات تغییر رتبه برندگان در رده بندى تنیس جهانى اهمیت دارد و وضعیت نفر برنده تا یکصد پله در رده بندى تنیس جهانى تغییرمى کند.

حذف 15 ایرانی از جدول مقدماتی مسابقات چلنجر

جایزه 25 هزار دلاری برای قهرمان این رقابت‌ها

رقابت‌های چلنجر در مرحله‌ی مقدماتی كه با حضور 32 بازیكن شروع شده بود، با راه‌یابی 4 نفر به جدول اصلی، پایان یافت.

در مرحله‌ی مقدماتی 15 نفر ایرانی حضور داشتند كه هیچ كدام به مرحله‌ی بعد صعود نكردند.

اما در دیگر مسابقات انجام شده «ماریوس زای» از آلمان بر «مانوئل خوئرا» از ایتالیا غلبه كرد، «مونت‌ كورت» از فرانسه، «مارك كانواس» از اسپانیا را شكست داد و «سردا» از شیلی و «پلرین» از فرانسه، «گوئلنر» و «دورش» تنیسورهای آلمانی را از پیش رو برداشتند و به جدول اصلی راه یافتند.

در قسمت تك مسابقه‌ی دوبل این رقابت‌ها نیز كامران روزبه و محسن بدیع در مقابل دو حریف ژاپنی مغلوب شدند.

در جدول اصلی انفرادی شهاب حسنی، سعید احمدوند، انوشا شاهقلی و امیرسهیل محسنی 4 تنیسور از كشورمان در مقابل حریفان خود قرار می‌گیرند.

در مهم‌ترین رقابت‌های دوبل نیز اشكان شكوفی و اكبر طاهری مقابل دو تنیسور از شیلی و هلند، كوروش هاشمیان و مهرداد وهابی برابر دو بازیكن از ژاپن و فرانسه و شهاب حسنی و انوشا شاه‌قلی با دو تنیسور از لهستان به مبارزه می‌پردازند.

این در حالی است كه جایزه یك هفته از رقابت‌های چلنجر برای هر قهرمان، 25 هزار دلار است.