تبیان، دستیار زندگی
باشگاه استقلال؛ انتقال علی سامره به فوتبال امارات قطعی شد علی سامره بازیكن تیم استقلال تهران به فوتبال امارات می‌رود. مدیران باشگاه استقلال تهران و امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال پس از نشست‌های مكرر طی هفته‌ی گذشته بالاخر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با رضایت قلعه‌نوعی و توافق باشگاه استقلال؛

انتقال علی سامره به فوتبال امارات قطعی شد


علی سامره بازیكن تیم استقلال تهران به فوتبال امارات می‌رود.

مدیران باشگاه استقلال تهران و امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال پس از نشست‌های مكرر طی هفته‌ی گذشته بالاخره رضایت خود را مبنی بر انتقال قطعی علی سامره به فوتبال امارات اعلام كردند و قرار است این بازیكن استقلال طی هفته‌ی جاری به امارات برود.

ظاهرا توافقات نهایی برای زمان حضور و مبلغ قرارداد با باشگاه مورد نظر انجام شده است و باشگاه اماراتی نیز از این پیشنهاد استقبال كرده است.

سید كاظم اولیایی معاون فرهنگی باشگاه و علی نظری جویباری سرپرست تیم استقلال تهران در گفت‌وگوهای جداگانه با تایید این خبر تاكید كردند كه این انتقال با رضایت كامل قلعه‌نوعی انجام شده است.

نظری جویباری كه حاضر نشد هیچ اطلاعات دیگری را در این خصوص اعلام كند، گفت:« طی چند روز آینده و پس از قطعی‌تر شدن روند انتقال، قرارداد نهایی امضا خواهد شد.»

علی سامره كه در بازی‌های استقلال تهران درخشش خوبی داشته است، به دلیل تعویض‌های زودهنگام علی‌رغم بازی خوب انتقاداتی را نسبت به قلعه نوعی مطرح كرده بود كه انتقال وی به فوتبال امارات می‌تواند متاثر از این جریان باشد.

به احتمال زیاد سامره به یكی از دو باشگاه الشباب یا الوصل خواهد پیوست ولی این موضوعی است كه هنوز به تایید هیچ كدام از مسوولان باشگاه استقلال نرسیده است.