تبیان، دستیار زندگی
ستقلال اهواز نیامدم با كمك بوناچیچ تیمی قدرتمند می سازیم احمدرضا عابدزاده پس از كناره گیری از صحنه فوتبال كشور بار دیگر به عنوان مربی به صحنه اول فوتبال كشور بازگشت. وی پس از امضا قرارداد با باشگاه استقلال در این خصوص گفت: به...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احمدرضاعابدزاده :

برای منافع مادی به استقلال اهواز نیامدم
با كمك بوناچیچ تیمی قدرتمند می سازیم


احمدرضا عابدزاده پس از كناره گیری از صحنه فوتبال كشور بار دیگر به عنوان مربی به صحنه اول فوتبال كشور بازگشت.

وی پس از امضا قرارداد با باشگاه استقلال در این خصوص گفت: به عنوان یك خوزستانی انگیزه زیادی برای پیوستن به تیم استقلال اهواز داشتم و سال ها در شهر آبادان زندگی كردم بنابراین مایل بودم كه در یكی از تیم های خوزستانی به فعالیت خود ادامه دهم كه در این راه صنعت نفت ، فولاد یا استقلال اهواز برایم فرقی نداشت.

منتهی قسمت شد كه در خدمت تیم استقلال اهواز باشم، هدف من از پیوستن به تیم استقلال اهواز منافع مادی نبوده و در خصوص رقم قرارداد و سایر مسائل هیچ صحبتی با مسئولین این تیم نداشتم و قرارداد سفیدی را با استقلال اهواز به امضا رساندم .

فقط برای كمك به این تیم آمده ام تا به نوعی به مردم دینم را ادا كرده باشم چون با دعای خیر همین مردم از بیماری خلاص شدم پس تلاش خواهم كرد تا جواب محبت های آنها را بدهم.

عابد زاده در ادامه در خصوص نحوه همكاری خود با این تیم می افزاید:

مطمئنا به عنوان بازیكن با این تیم همكاری نخواهم كرد اما به عنوان مربی هر چیزی كه در اثر سال ها بازی آموخته ام در اختیار دروازه بانان و سایر بازیكنان این تیم قرار خواهم داد.

در این بین چند هفته در كنار این تیم خواهم بود تا شناخت كاملی از بازیكنان این تیم و نحوه تمرینات آنها پیدا كنم.

در این مدت سعی خواهم كرد به بازیكنان این تیم نزدیك شوم تا استقلال اهواز را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

عابد زاده در خصوص شناخت خود از سرمربی كروات این تیم اظهارداشت:

بوناچیچ مربی حرفه ای است كه كارش را به خوبی بلد است و در فولاد نیز كارنامه موفقی از خود به جا گذاشته كه امیدوارم در آینده با كمك هم تیمی بمراتب بهتر و مقتدر تر مهیا سازیم.

دوست دارم آموخته های خود را كه از مربیانی نظیر دهداری كسب كرده ام را به جوانان منتقل كنم.

عابدزاده همچنین در خصوص عدم پیوستنش به پرسپولیس خاطرنشان كرد: در زمان مدیریت آقای غمخوار صحبت هایی مبنی بر حضور من در كادر فنی شد كه این موضوع را به آینده موكول كردم ، پس از آن نیز مشكلات زیادی در این خصوص بوجود آمد و ضمن اینكه در این فصل پرسپولیس از وجود یك سرمربی آلمانی بهره مند شده پس احتیاجی به وجود من احساس نشد و مدیریت جدید هیچ صحبتی در خصوص پیوستن به پرسپولیس را با من مطرح نكرد.

پس از آن نیز آقای پروین به عنوان مدیر فنی در راس كار قرار گرفت كه احساس كردم به وجود من نیاز نیست.