تبیان، دستیار زندگی
كتاب پنجم شامل خاطرات حبیب‌الله عسگر اولادی، چهره سیاسی و مبارز دوران انقلاب با تدوین اكبر خلیلی توسط انتشارات رسالت قلم منتشر شده است._
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"كتاب پنجم"  خاطرات حبيب‌الله عسگراولادي منتشر شد
كتاب پنجم  خاطرات حبیب‌الله عسگراولادی منتشر شد

"كتاب پنجم" شامل خاطرات حبيب‌الله عسگر اولادي، چهره سياسي و مبارز دوران انقلاب با تدوین اكبر خليلي توسط انتشارات رسالت قلم منتشر شده است.

اكبر خليلي در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار داشت: هيچ برنامه‌ از پيش طراحي شده‌اي براي يك كتاب تاريخي مدنظرم نبود و مساله‌اي كه مصرانه مرا به دنبال خويش مي‌كشيد، نجابت و كلي‌گويی اعضای حزب مبارز موتلفه اسلامی بود كه بيش از چهل سال در راه اعتلاي حقوق يك ملت مسلمان، متحمل شكنجه‌ها شده‌اند و هيچ آثار مكتوبي از خود به جاي نگذاشته‌اند، جز معدود كتاب‌هايي كه بعد از شهادتشان و با حمايت افرادي دلسوز منتشر شده است.

خليلي خاطر نشان كرد: مصاحبه با حبيب‌الله عسگر اولادي از سال 1374 با هدف ريشه‌يابي مسایل مختلف در دوران مبارزه از سال ۱۳۴۱ آغاز شد و علاوه بر زندگي‌نامه و خاطرات وی، وقايع دوران قبل و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي مورد بررسي قرار گرفته است.

این نویسنده افزود: مجلد دوم "كتاب پنجم" با تاکید بر مباحثی درباره جنگ تحميلي عراق عليه ايران در دست تاليف و تدوين است.

"كتاب پنجم" در قطع رقعي و 431 صفحه، با شمارگان 3 هزار نسخه و بهاي 40 هزار ريال توسط انتشارات رسالت قلم به چاپ رسيده است.