تبیان، دستیار زندگی
ی كردند در هفته گذشته مسائلی بین علی پروین و علی دایی به‌وجود آمد كه باعث بروز اختلافاتی میان این دو شد. در این مدت افراد زیادی تلاش كردند تا این دو را با یكدیگر آشتی دهند. این اتفاق دیروز(شنبه) رخ داد، پروین و دایی باحضور د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پایان اختلاف ؛

پروین و دایی آشتی كردند


در هفته گذشته مسائلی بین علی پروین و علی دایی به‌وجود آمد كه باعث بروز اختلافاتی میان این دو شد.

در این مدت افراد زیادی تلاش كردند تا این دو را با یكدیگر آشتی دهند.

این اتفاق دیروز(شنبه) رخ داد، پروین و دایی باحضور در فدراسیون فوتبال با یكدیگر دیدار و به گفت‌وگو پرداختند و در حضور مسؤولان فدراسیون با یكدیگر آشتی كردند.

در این جلسه ویژه محمد دادكان رییس فدراسیون فوتبال- حجت الاسلام علیپور مسئول فرهنگی فدراسیون- محمدپور رییس حراست سازمان تربیت بدنی و جعفر كاشانی سخنگوی باشگاه پرسپولیس حضور داشتند در پایان این جلسه دایی و پروین اطلاعیه‌ مشتركی به این صورت صادر كردند:

«باتوجه به انتشار اخبار كذب برخی از روزنامه‌های شناخته شده در ارتباط با اختلاف و درگیری‌های اخیر اینجانبان در جراید مذكور كه در جهت تشویش اذهان عمومی و مالاً تضعیف تیم ملی فوتبال در راه صعود به جام جهانی صورت گرفته است، بدینوسیله به منظور تنویر افكارعمومی با حضور در محل فدراسیون فوتبال كلیه مطالب انتشار یافته را از هر جهت تكذیب و حمایت همه‌جانبه خود را از سالم‌سازی فوتبال قاطعانه اعلام می‌داریم.

به امید پیروزی و بهروزی فوتبال ایران

علی‌ پروین و علی دایی