تبیان، دستیار زندگی
بت های لیگ برتر پرسپولیس در نیمه دوم دروازه فجر سپاسی را گلباران کرد تیم فوتبال پرسپولیس در پر گل ترین دیدار هفته دهم موفق شد با شکست فجر سپاسی موقعیت خود را در رده چهارم جدول تثبیت کند . در آخرین دیدار از هفته دهم رقابتهای ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در آخرین دیدار هفته دهم رقابت های لیگ برتر

پرسپولیس در نیمه دوم دروازه فجر سپاسی را گلباران کرد


تیم فوتبال پرسپولیس در پر گل ترین دیدار هفته دهم موفق شد با شکست فجر سپاسی موقعیت خود را در رده چهارم جدول تثبیت کند .

در آخرین دیدار از هفته دهم رقابتهای لیگ برتر عصر جمعه تیم های فوتبال پرسپولیس و فجر سپاسی به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران به میدان رفتند که تیم پرسپولیس در پایان با نتیجه 5-1 مقابل حریف به برتری دست یافت .

در این دیدار که در حضور 15 هزار تماشاگر برگزار شد ، در نیمه اول دو تیم با ارائه یک بازی سرد و کسل کننده به تساوی بدون گل دست یافتند ، ضمن اینکه در این نیمه سلمانی ، مهدوی و اولادی از پرسپولیس از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند .

پرسپولیس نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 64 توسط علی انصاریان از روی یک ضربه کرنر به گل برتری رسید . در ادامه پرسپولیس بر فشار حملات خود افزود و دقیقه 70 روی شلیک تماشایی جواد کاظمیان به گل دوم خود نیز دست یافت .

فجر سپاسی که در خط دفاعی بسیار آشفته نشان می داد دقایقی بعد توسط اولادی برای سومین بار دروازه خود را باز شده دید .

فجر در دقیقه 75 توسط نوید مظفری بازیکن تازه وارد خود یکی از گلهای خورده را جبران کرد ولی تا پایان این دیدارعلی انصاریان از روی نقطه پنالتی و رضاجباری دوبار دیگر از اشتباهات فردی خط دفاعی فجر نهایت استفاده را کردند و تعداد گلهای زده پرسپولیس را به عدد 5 رساندند .

در اواخر این دیدار نیز علی انصاریان مدافع دو گله پرسپولیس با دریافت دومین کارت زرد از سوی داور مسابقه از زمین اخراج شد .