تبیان، دستیار زندگی
ت پروین و دایی؛ پرسپولیس طی مراسمی از علی دایی تقدیر می‌كند باشگاه پیروزی (پرسپولیس) در آینده‌ای نزدیك و طی مراسمی ویژه از تلاش‌های ارزنده‌ی علی دایی در عرصه‌ی فوتبال ملی و باشگاهی ایران تقدیر می‌كند. باشگاه پیروزی كه قرار ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تلاش‌های پنهان باشگاه پیروزی برای حل اختلافات پروین و دایی؛

پرسپولیس طی مراسمی از علی دایی تقدیر می‌كند


باشگاه پیروزی (پرسپولیس) در آینده‌ای نزدیك و طی مراسمی ویژه از تلاش‌های ارزنده‌ی علی دایی در عرصه‌ی فوتبال ملی و باشگاهی ایران تقدیر می‌كند.

باشگاه پیروزی كه قرار بود در روز شنبه میزبان خبرنگاران رسانه‌های گروهی باشد تا در یك گردهمایی مطبوعاتی دستاورد تلاش‌های نهفته‌ی خود را به اثبات برساند، قصد دارد با برپایی یك جشن باشكوه از تلاش‌های ارزنده‌ی علی دایی در عرصه‌ی فوتبال ایران و به عنوان اولین صد گله‌ی ملی جهان تقدیر كند.

باشگاه پیروزی كه ظاهرا در رفع اختلافات بین علی دایی و علی پروین پیشگام بوده است، طی جلساتی با مدیر فنی تیمش خواهان حل تمامی مشكلات بین این دو مرد اول فوتبال ایران شده است.

طی آخرین نشست مسوولان باشگاه پیروزی كه بین علی پروین و جعفر كاشانی در شب گذشته انجام شده است، طرفین به توافق رسیده‌اند كه در جهت حل اختلافات موجود گام‌های مثبتی برداشته شود و ظاهرا علی پروین در مصاحبه‌ای كه بعد از بازی تیمش برابر فجر سپاسی انجام داد، خود را به عنوان اولین مصلح این جدال معرفی كرد.

همچنین قرار است باشگاه پیروزی (پرسپولیس) در مراسمی ویژه از علی دایی تجلیل كند.

به گفته‌ی یكی از مسوولان باشگاه پیروزی این مراسم با حضور شخصیت‌های اول ورزش كشور و در آینده‌ای نزدیك برگزار خواهد شد.