تبیان، دستیار زندگی
افشین قطبی گفت: شب بازی با كره جنوبی را مثل روز روشن می‌كنیم ...........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قطبی: تا آخرین لحظه می‌جنگیم

افشین قطبی

افشین قطبی گفت: شب بازی با كره جنوبی را مثل روز روشن می‌كنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال پس از تمرین عصر جمعه در جمع خبرنگاران در رابطه با خط خوردن آشوبی از فهرست تیم ملی گفت: فرزاد آشوبی را از تیم ملی كنار نگذاشته‌ام، در صحبتی كه با هم داشتیم توافق كردیم كه او برای بازی با كره تیم ملی را همراهی نكند، به هیچ عنوان درب تیم ملی به روی او بسته نشده است.

وی همچنین در خصوص جواد كاظمیان گفت: با كاظمیان هم صحبت كرد‌ه‌ام و او به من گفت كه به زمان بیشتری نیاز دارد، به خاطر همین به او اجازه دادم كه اردوی تیم ملی را ترك كند. مشكلی در زمینه بازیكن نداریم، تمرین‌های گروهی خوبی را انجام داده ایم و هر كجا كه نیاز باشد از بازیكنان استفاده می‌كنیم.

قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال

قطبی با بیان اینكه تیم ملی صددرصد آماده است، گفت: از عملكرد بازیكنان در دو بازی گذشته كاملا راضی‌ام.امروز هم خیلی با نشاط تمرین كردیم، در تمرین تاكید زیادی روی ضربات آخر داشتیم چرا كه مهاجمان ما در محوطه جریمه حریف باید هوشیارتر باشند.

سرمربی تیم ملی از تماشای دیدار تیم‌های كره جنوبی و عربستان خبر داد و گفت: هر دو تیم فرصت‌های زیادی داشتند چرا كه هجومی بازی می‌كردند. من از كره شناخت دارم اما شناخت یك موضوع است و كار در زمین موضوع دیگر. من نكات فنی را به بازیكنان می‌گویم اما این كه چطور آنها را اجرا ‌كنند بستگی به آنها دارد.

قطبی پاسخگوی سوالات خبرنگاران

قطبی در پاسخ به این سوال كه چرا بازی‌های آخر مرحله گروهی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا به صورت همزمان برگزار نمی‌شود، گفت: فیفا و AFC باید بیشتر به این موضوع فكر می‌كردند، چون این بازی برای هر چهار تیم حساس است اما به خاطر فصلی كه در آن قرار داریم و اختلاف ساعت كشورها این اتفاق افتاده است.

قطبی با بیان اینكه كره جنوبی به كشور "صبح آرام" مشهور است گفت: ما در شب بازی با كره جنوبی، زمین بازی را مثل روز روشن می‌كنیم. تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا هر دو تیم كره شمالی و عربستان در رقابت با ایران دچار مشكل شوند.

سرمربی تیم ملی در پایان در رابطه با قراردادش با فدراسیون فوتبال گفت: پس از بازی با كره جنوبی قراردادم تمام می‌شود. اگر به جام جهانی برویم در آفریقای جنوبی در خدمت تیم ایران هستم اما اگر بعد از بازی با كره صعودمان قطعی نشود برای ادامه همكاری باید با فدراسیون مذاكره كنم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری