تبیان، دستیار زندگی
نخستین كتاب مجموعه رفتار شناسی امام‌خمینی(ره) با عنوان یاد ایامی توسط مجید زمان‌پور تدوین و به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی(ره) متنشر شده است./
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نخستين جلد مجموعه "رفتار شناسي امام‌خميني(ره)" منتشر شد
نخستین جلد مجموعه رفتار شناسی امام‌خمینی(ره) منتشر شد

نخستين كتاب مجموعه "رفتار شناسي امام‌خميني(ره)" با عنوان "ياد ايامي" توسط مجيد زمان‌پور تدوين و به همت موسسه تنظيم و نشر آثار امام‌خميني(ره) متنشر شده است.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) اين اثر، شامل 36 خاطره درباره امام‌خميني(ره) و برگرفته از كتاب "يك ساغر از هزار" نوشته فاطمه طباطبايي است.

در كنار هر خاطره، يك تصوير مرتبط با آن منعكس شده كه به جذابيت اين اثر افزوده است.

مجيد زمان‌پور در مقدمه كتاب "ياد ايامي" آورده است: اين مجموعه، با هدف دستيابي به رفتار و عملكرد آن عزيز (امام‌خميني(ره)) به زيور طبع مزين شد؛ مدلي شفاف، زلال و كاملا" راهبردي براي ترقي و تكامل در عرصه تربيت ديني و رسيدن به زندگي پاك، منزه و جاودان از دنيا تا ملكوت اعلي.

در صفحه 67 اين كتاب، به نقل از فاطمه طباطبايي، عروس امام‌خميني(ره) آمده است: "روزي مسوولان حوزه علميه قم به همراه آقاي سيد عبدالكريم موسوي اردبيلي به حضور آقا رسيدند. آقا گفت: به آقايان، سفارش خانم‌ها را كردم. گفتم: سعي كنيد، امكانات تحصيل را براي خانم‌ها فراهم كنيد. به اين‌ها درطول تاريخ،‌بسيار ظلم شده. برخي از آن‌ها را كه مي‌بينم، استعدادهاي خوبي دارند كه بايد شكوفا شود."

كتاب "ياد ايامي" در قطع خشتي و 78 صفحه، با شمارگان 3 هزار نسخه و بهاي 25 هزار ريال، توسط موسسه تنظيم و نشر آثار امام‌خميني(ره) منتشر شده است.