تبیان، دستیار زندگی
جنبش شکستن حصر غزه با ارسال کتاب به این منطقه آغاز شد. به عقیده حامیان این جنبش، این تلاش به نهادهای آموزشی سراسر دنیا امکان می‌دهد از طریق اهدای کتاب‌های نو یا دست دوم از حق مردم فلسطین برای آموزش و تحصیل دفاع کنند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جنبش ارسال کتاب محاصره غزه را مي‌شكند
جنبش ارسال کتاب محاصره غزه را می‌شكند

جنبش شکستن حصر غزه با ارسال کتاب به این منطقه آغاز شد. به عقیده حامیان این جنبش، این تلاش به نهادهای آموزشی سراسر دنیا امکان می‌دهد از طریق اهدای کتاب‌هاي نو یا دست دوم از حق مردم فلسطین برای آموزش و تحصیل دفاع کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از «مانتلی ریویو»، دانشگاه الاقصی با مشارکت جنبش غزه آزاد، مبارزه برای شکستن حصر این منطقه را با ارسال قایق‌های حامل کتاب و سایر محصولات فرهنگی آغاز کرد.

بر اساس گزارش‌های آژانس رفاه و کار سازمان ملل، رژیم صهیونیستی ارسال جوهر، کاغذ و سایر محصولات آموزشی به غزه را محدود کرده و این اقدام برای اعلام همبستگی و مقاومت در برابر اختناق اين رژيم در غزه انجام می‌شود.

دانشگاه الاقصی و جنبش غزه آزاد، از افراد دعوت کرده‌اند تا فرد به فرد و از طریق مشارکت در ارسال یک یا چند کتاب، به این حرکت بپیوندند.

به عقیده حامیان این جنبش، این تلاش به نهادهای آموزشی سراسر دنیا امکان می‌دهد از طریق اهدای کتاب‌هاي نو یا دست دوم از حق مردم فلسطین برای آموزش و تحصیل دفاع کنند.

در بیانیه دانشگاه الاقصی و جنبش غزه آزاد آمده است:ما از همه دعوت می‌کنیم به این اعلام مقاومت در برابر تحریم(غزه) بپیوندید. شما می‌توانید با اهدای وجوه نقدی برای خرید کتاب یا ارسال کتاب‌های نو یا دست دوم، در این سفر دریایی مشارکت داشته باشید.