تبیان، دستیار زندگی
محمدعلی رمضانی‌فرانی، دبیر جایزه ادبی كتاب فصل، از برگزاری هشتمین دوره این جایزه در آخرین روز بهار خبر داد. در این دوره از جایزه ادبی كتاب فصل، بیش از پنج هزار اثر منتشر شده در زمستان سال گذشته با هم رقابت كرده‌اند.جایزه كتاب فصل به منظور حمایت از كتاب‌ها
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سي‌ويكم خردادماه و در سراي اهل قلم هشتمين جايزه "كتاب فصل" برگزار مي‌شود
سی‌ویكم خردادماه و در سرای اهل قلم هشتمین جایزه كتاب فصل برگزار می‌شود

محمدعلي رمضاني‌فراني، دبير جايزه ادبي كتاب فصل، از برگزاري هشتمين دوره اين جايزه در آخرين روز بهار خبر داد. در اين دوره از جايزه ادبي كتاب فصل، بيش از پنج هزار اثر منتشر شده در زمستان سال گذشته با هم رقابت كرده‌اند.جايزه كتاب فصل به منظور حمايت از كتاب‌هاي برتر و تشويق محققان، مولفان، مترجمان و مصححان متعهد و شايسته و با هدف ارتقاي فرهنگ و دانش و پيشبرد فرهنگ كتابخواني، به همت موسسه خانه كتاب برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در هشتمين دوره جايزه كتاب فصل، از پديدآورندگان كتاب در رشته‌هاي مختلف تجليل خواهد شد.

در اين دوره، بيش از پنج هزار كتاب منتشر شده در زمستان سال 1387 براي شركت در اين جشنواره ادبي با هم رقابت كرده‌اند.

به گزارش دبيرخانه جايزه كتاب فصل، 215 اثر از پنج‌هزار كتاب ارسال شده به دبيرخانه به مرحله دوم داوري راه يافته‌اند كه پس از بررسي و داوري در مرحله پاياني، برگزيدگان اين دوره معرفي خواهند شد.

جايزه كتاب فصل به منظور حمايت از كتاب‌هاي برتر و تشويق محققان، مولفان، مترجمان و مصححان متعهد و شايسته كشور و براي ارتقاي فرهنگ و دانش و پيشبرد فرهنگ كتابخواني، برگزار مي‌شود.

هشتمين جايزه كتاب فصل، 31 خرداد ماه جاري در سراي دايمي اهل قلم، برگزيدگان خود را در رشته‌هاي مختلف معرفي مي‌كند. اين جايزه به همت موسسه خانه كتاب برگزار مي‌شود و محمدعلي رمضاني فراني، دبير علمي آن است.