تبیان، دستیار زندگی
با حضور محمدرضا شجریان و حمایت خانه موسیقی در بم برگزار می شود. با حضور محمدرضا شجریان و حمایت خانه موسیقی، همزمان با سالگرد زلزله بم و در باغ هنر بم، مراسمی در یادبود جان باختگان این حادثه دهشتناك و همچنین هنرمند عزیز ایرج...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سالگرد زلزله بم با حضور شجریان


با حضور محمدرضا شجریان و حمایت خانه موسیقی در بم برگزار می شود.

با حضور محمدرضا شجریان و حمایت خانه موسیقی، همزمان با سالگرد زلزله بم و در باغ هنر بم، مراسمی در یادبود جان باختگان این حادثه دهشتناك و همچنین هنرمند عزیز ایرج بسطامی در شهر بم برگزار می شود.

دكتر محمد سریر؛ سخنگو و عضو هیأت مدیره خانه موسیقی ضمن اعلام این خبر گفت: در نشست روز یكشنبه هیأت مدیره خانه موسیقی كه با حضور آقای شجریان و برادر و یكی از خواهران زنده یاد بسطامی برگزار شد، هیأت مدیره پس از بحث های فراوان به این جمع بندی رسید كه تمامی كمك های دریافتی به خانه موسیقی برای زلزله بم را به آقای شجریان برای پیشبرد پروژه «باغ هنر بم» ارائه و ایشان را در تكمیل پروژه ای كه خود و گروهشان برعهده گرفته اند یاری رساند.

سریر همچنین از توافق با شجریان و خانواده بسطامی برای برگزاری مراسمی ویژه در شهر بم خبر داد و گفت: امكان دارد كه همزمان با اجرای مراسم در بم كه با سخنرانی و توضیحات آقای شجریان درباره چگونگی پیشرفت پروژه باغ هنر همراه خواهد بود، مراسمی نیز در تهران به همین منظور برگزار شود.

سریر درباره میزان پیشرفت این پروژه تا به امروز گفت: آقای شجریان در نشست اطلاعات امیدواركننده ای درباره این پروژه دادند و گفتند كه تمامی موافقت های ارگان های مرتبط با ساخت این طرح بزرگ و نیز نقشه های آن آماده و به زودی ساخت این پروژه رسماً آغاز خواهد شد.

سریر درباره دیگر مسائل مطرح شده در این نشست گفت: بحث ارتقاء كیفی بیمه هنرمندان خانه موسیقی و نیز همكاری با نهادهای دیگر برای ارتقاء همكاری های جدی تر خانه موسیقی از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود.