تبیان، دستیار زندگی
محمد حسین صفار هرندی، با اشاره به افزایش چشمگیر تولیدات فرهنگی در دولت فعلی، به 218هزار عنوان انتشار یافته در چهار سال اخیر اشاره كرد و گفت: در دولت نهم به اندازه تمام عمر انقلاب اسلامی كتاب تولید شده است.وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، همچنین به سفرهای استانی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار بيش از 218 هزار عنوان كتاب طي چهار سال
 انتشار بیش از 218 هزار عنوان كتاب طی چهار سال

محمد حسين صفار هرندي، با اشاره به افزايش چشمگير توليدات فرهنگي در دولت فعلي، به 218هزار عنوان انتشار يافته در چهار سال اخير اشاره كرد و گفت: در دولت نهم به اندازه تمام عمر انقلاب اسلامي كتاب توليد شده است.وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، همچنين به سفرهاي استاني هيات دولت اشاره كرد و اظهار داشت: هدف از 60 سفر استاني دولت، تامين عدالت در روستا و شهرهاي محروم بوده است.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان، محمدحسين صفارهرندي ‌در شوراي هماهنگي اصولگرايان گيلان به تبيين عملكرد فرهنگي دولت نهم پرداخت.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به ساخت كتابخانه نيمه‌كاره در همدان اشاره كرد و گفت: كلنگ اين كتابخانه 16 سال قبل به زمين زده شد و طي اين مدت 20 درصد پيشرفت فيزيكي داشت كه در سفر نخست هيات دولت، براي آن اعتبار درنظر گرفته شد و دو ماه قبل مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

صفارهرندي با تاكيد بر اين‌كه نمونه چنين پروژه‌هايي در سطح كشور زيادند، به ساخت مجتمع‌ فرهنگي، هنري  گيلان اشاره كرد كه ظرف يك سال، 50 درصد آن به اتمام رسيد  يا در استان همدان به اندازه 40 سال در مدت سه سال گذشته كتابخانه ساخته شد.

صفارهرندي افزود: در مدت چهار سال گذشته بيش از 218 هزار عنوان كتاب در كشور منتشر شد كه به اندازه 30 سال گذشته بوده است.

وي به سفرهاي استاني هيات دولت اشاره كرد و اظهار داشت: هدف از 60 سفر استاني دولت، تامين عدالت در روستا و شهرهاي محروم بوده و معتقديم هنر بزرگ دولت، بالا بردن ظرفيت فرهنگي كشور و توزيع عادلانه امكانات بوده است.