تبیان، دستیار زندگی
ست وحید هاشمیان كه فصل گذشته همراه با بوخوم عملكرد قابل قبولی را در مسابقات بوندسلیگا از خود بر جای گذاشت پس از پیوستن به بایرن مونیخ هنوز نتوانسته جایی در تركیب بایرن مونیخ پیدا كند و در بیشتر مواقع از روی نیمكت نظاره گر دید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فیلیكس ماگات:

او، وحید همیشه نبوده است


وحید هاشمیان كه فصل گذشته همراه با بوخوم عملكرد قابل قبولی را در مسابقات بوندسلیگا از خود بر جای گذاشت پس از پیوستن به بایرن مونیخ هنوز نتوانسته جایی در تركیب بایرن مونیخ پیدا كند و در بیشتر مواقع از روی نیمكت نظاره گر دیدارهای تیمش است.

فیلیكس ماگات سرمربی بایرن مونیخ طی گفت و گویی با سایت اختصاصی این باشگاه در این خصوص گفته است: هاشمیان فوتبالیستی است كه از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است اما تا به امروز نتوانسته ان وحید همیشگی باشد.

او باید در تمرینات پر تلاش و با انگیزه ظاهر شود و توانایی های خود را به همه نشان بدهد.

هاشمیان هنوز جای پای خود را در بایرن سفت نكرده و باید هر طور كه شده دوباره به روزهای آرمانی خود باز گردد.

ماگات در ادامه گفته است :" گره رو " هم شرایطی مشابه با شرایط وحید داشت اما او توانست به خوبی از موقعیت ها استفاده كند و موفق به اثبات شایستگی های خود شود در ضمن همه می دانند كه گره رو در ابتدا یك بازیكن نیمكت نشین بود و همه چیز را از صفر شروع كرد.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان اذعان داشته است :من مطمن هستم كه هاشمیان در آینده یك بازیكن مفید و ارزشمند برای تیم خواهد بود. زیرا او یک سرمایه عظیم برای ما در باشگاه بایرن است.