تبیان، دستیار زندگی
دفتر حجت الاسلام ناطق نوری در اطلاعیه ای تاکید کرد اتهاماتی که در جریان مناظره انتخاباتی موسوی و احمدی نژاد از سوی رئیس جمهور مطرح شد ، آشکارا نقض سوگند وی به قرآن کریم در حضور نمایندگان مجلس است .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اطلاعیه دفتر ناطق نوری
حجت الاسلام ناطق نوری

قلم - دفتر حجت الاسلام ناطق نوری در اطلاعیه ای تاکید کرد اتهاماتی که در جریان مناظره انتخاباتی موسوی و احمدی نژاد از سوی رئیس جمهور مطرح شد ، آشکارا نقض سوگند وی به قرآن کریم در حضور نمایندگان مجلس است .

به گزارش قلم‌نیوز، در اطلاعیه دفتر حجت الاسلام ناطق نوری ک در مهر منتشر شد، آمده است: بدین‌وسیله به اطلاع ملت شریف ایران می‌رساند که در جریان مناظره انتخاباتی آقایان مهندس میرحسین موسوی و دکتر محمود احمدی‌نژاد در تاریخ 13/3/1388 در سیمای جمهوری اسلامی ایران، اتهاماتی بدون استناد به جناب حجت الاسلام ناطق نوری و فرزند ایشان از سوی رییس‌جمهور وارد شد.

این اتهامات از سوی نامبرده به طور مجمل در گفت‌وگوی خبری مورخ  15/3/1388 نیز مورد تاکید مجدد قرار گرفت. این در حالی است که مطابق اصل یکصد و بیست و یکم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور سوگند یاد می کند که از حرمت اشخاص حفاظت نماید. این اقدام آشکارا نقض سوگند یاد شده به قرآن کریم در حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سوی رئیس جمهور می باشد.

اتهاماتی که در جریان مناظره انتخاباتی موسوی و احمدی نژاد از سوی رئیس جمهور مطرح شد ، آشکارا نقض سوگند وی به قرآن کریم در حضور نمایندگان مجلس است

در این اطلاعیه آمده است: قانون این حق را برای آقای ناطق نوری محفوظ می دارد که در موقع مقتضی نسبت به تنویر اذهان عمومی از طریق رسانه ملی که موظف است فرصت لازم را دراختیار ایشان قرار دهد، اقدام نماید.

همچنین ایشان در صورت صلاحدید در موقع مقتضی نسبت به اقدام قضایی بر علیه شخص مفتری مبادرت خواهند ورزید. لیکن در شرایط حاضر با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر تشویق مردم به مشارکت حداکثری و حفظ آرامش فضای انتخاباتی از هر گونه اقدام شتابزده خودداری می نمایند.

به امید مشاهده انبوه جمعیت ملت شریف ایران در پای صندوق های رای در روز بیست و دوم خرداد و انتخاب فرد شایسته و اصلاح برای تصدی سمت ریاست جمهوری از سوی ایشان.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور