تبیان، دستیار زندگی
تم -  مشکلات مربوط به Internet Explorer         مشکلات ساختار بندی IE پس از نصب برنامه اینترنت اکسپلور تنظیمات پیش فرضی برای این برنامه در نظر گرفته می شود . البته این تنظیمکات در ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بخش هشتم -  مشکلات مربوط به Internet Explorer


  مشکلات ساختار بندی IE

پس از نصب برنامه اینترنت اکسپلور تنظیمات پیش فرضی برای این برنامه در نظر گرفته می شود . البته این تنظیمکات در هر مرحله قابل تغییر و ساختار بندی مجدد است. دراین قسمت مروری بر برخی از مشکلات عمومی داریم که دراغلب موارد کاربران با آنها مواجه هستند.

IE آدرس کامل صفحات وب و فرم ها را نگه می دارد

علت:

IE دارای ویژگی به نام Auto Complete است که آدرس های وب و اطلاعات وارد شده در فرم های وب را به شما یاد آوری می کند و از این طریق در تکمیل اطلا عات مورد نیاز به شما کمک می کند. این ویژگی مورد توجه برخی از کاربران است و برخی دیگر نیز مایل به استفاده ازآن نیستند. اگر نمی خواهید از این ویژگی استفاده کنید می توانید آن را غیر فعال کنید.

راه حل:

برای تغییر Auto Complete از مراحل زیر پیروی کنید:
1-گزینه Start / Control Panel / Internet Options را انتخاب کنید.
2- زبانه Content را کلیک کنید و سپس دکمه Auto Complete را انتخاب نمائید .
3-در پنجره Auto Complete Settings گزینه هایی در دسترس شما قرار دارند. در صورتی که نمی خواهید از این ویژگی استفاده کنید. تمامی کادرها را غیر انتخابی کنید و سپس OK را کلیک کنید.
همچنین می توانید با کلیک کردن دکمه های Clear Passwords, Clear Forms اطلاعات موجود دراین فیلدها که ویندوز نگهداری می کند را حذف نمایید.