تبیان، دستیار زندگی
دیوید بكام ادعا كرد، شكست سه بر صفر برابر بارسلونا نشانه‌ی سقوط و ناكامی رئال نیست و نباید از نام گروه مادریدی در فهرست شانس‌های قهرمانی لالیگا چشم پوشید. كاپیتان انگلستان در این باره گفت:« مردم همواره پس از شكست تیم بزرگی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بكام:

بارسلونا را فراموش كنید


دیوید بكام ادعا كرد، شكست سه بر صفر برابر بارسلونا نشانه‌ی سقوط و ناكامی رئال نیست و نباید از نام گروه مادریدی در فهرست شانس‌های قهرمانی لالیگا چشم پوشید.

كاپیتان انگلستان در این باره گفت:« مردم همواره پس از شكست تیم بزرگی مانند رئال از بحران سخن می‌گویند. دو یا سه هفته پیش ما در بحران بودیم. چرا كه در جایگاه دهم یا یازدهم جدول قرار داشتیم. اما اكنون دوم هستیم و هفت امتیاز با صدرنشین فاصله داریم. سه‌شنبه (فردا) دیدار بزرگی را برابر بایرلوركوزن در لیگ قهرمانان اروپا پیش رو داریم، اگر پیروز شویم بار دیگر همه راضی خواهند شد.»

بارسلونا با هنرنمایی مردان تكنیكی‌اش در خط میانی و حمله، رئال را در نوكمپ به زانو درآورد. بكام درباره‌ی ناكامی در ال كلاسیكو گفت:« آنها بهتر از ما بودند، اما احساس می‌كنم فاصله زیادی میان دو تیم وجود ندارد. بارسلونا بسیار زیبا بازی می‌كند، آنها گروهی از بهترین‌های جهان را در اختیار دارند، از یكپارچگی و كار تیمی بی‌نظیری هم سود می‌برند. اما فكر می‌كنم كه می‌توانیم با آنها دست و پنجه نرم كنیم. لالیگا به پایان نرسیده است. در انتهای فصل بهترین تیم مشخص می‌شود.»