تبیان، دستیار زندگی
ی است! بازیكن تیم فوتبال استقلال تهران، با اشاره به مهاجمان فولاد خوزستان در دیدار دیروز كه از دو موقعیت صد در صد گل خود، دو گل را به ثمر رساندند گفت: ضعف خط دفاعی به مشكلی غیر قابل حل در تیم ما تبدیل شده است. علیرضا نیكبخت و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علیرضا نیكبخت واحدی:

ضعف خط دفاعی در استقلال حل نشدنی است!


بازیكن تیم فوتبال استقلال تهران، با اشاره به مهاجمان فولاد خوزستان در دیدار دیروز كه از دو موقعیت صد در صد گل خود، دو گل را به ثمر رساندند گفت: ضعف خط دفاعی به مشكلی غیر قابل حل در تیم ما تبدیل شده است.

علیرضا نیكبخت واحدی اظهار كرد:« هر دو تیم دیدار بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند، اما متاسفانه در چند دیدار اخیر هر توپی كه به روی دروازه‌ی ما ارسال می‌شود، برای تیم حریف تبدیل به گل می‌شود و زمانی كه توپ از نیمه‌ی ما می‌گذرد، تمام بازیكنان از این كه این موقعیت نیز به گل تبدیل می‌شود، هراس دارند.»

استقلال تهران در دیدار برابر فولاد خوزستان، موقعیت‌های متعدد گلزنی داشت، اما این تیم تنها به یك گل دست پیدا كرد، نیكبخت در این باره گفت:« می‌پذیرم كه در این دیدار موقعیت‌های فراوانی داشتیم، اما اگر قرار باشد هر توپی كه حمله می‌كنیم به گل تبدیل شود، فوتبال به بسكتبال تبدیل می‌شود. ولی قرار هم نیست كه هر توپی كه به سمت دروازه‌ی ما بیاید به گل تبدیل شود! متاسفانه این معضلی است كه به بازیكنان خط دفاعی مربوط نمی‌شود، بلكه تمام بازیكنان استقلال از لحاظ كارهای دفاعی با مشكل روبرو هستند. این دو شكست تاثیر منفی بر روی شرایط روحی تیم و تماشاگران می‌گذارد. ولی تماشاگران باید متوجه باشند كه هیچ كس شكست را دوست ندارد.»

وی در مورد گل نیمه‌ی نخست استقلال كه توسط داور مردود اعلام شد و صحنه‌ی مشكوك به پنالتی كه در محوطه‌ی جریمه‌ی فولاد اتفاق افتاد نیز گفت: در گل اول روی مومن‌زاده خطا كردم، اما پنالتی محوطه‌ی جریمه‌ی فولاد صد در صد بود كه به احتمال زیاد به دلیل این كه نقطه‌ی دید خسروی كور بود، وی نتوانست این صحنه را مشاهده كند.