تبیان، دستیار زندگی
بهنام فر به نخستین مدال ایران دست یافت در پیكارهای قهرمانی كاراته جهان كه شب گذشته در مونتری مكزیك انجام شد مهران بهنام فر در وزن آزاد به یك نشان برنز دست یافت. به گزارش ایسنا، در دیدارهای كومیته انفرادی بهنام فر در نخستین م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات كاراته قهرمانی جهان ـ مكزیك

بهنام فر به نخستین مدال ایران دست یافت


در پیكارهای قهرمانی كاراته جهان كه شب گذشته در مونتری مكزیك انجام شد مهران بهنام فر در وزن آزاد به یك نشان برنز دست یافت.

به گزارش ایسنا، در دیدارهای كومیته انفرادی بهنام فر در نخستین مبارزه خود كاراته كار چك را مغلوب كرد و در دور دوم ورزشكاری از كشور میزبان را شكست داد. وی در دور سوم پرتغال را پشت سر گذاشت ولی در دور چهارم و در حالی كه به كسب مدال امیدوار بود مقابل كاراته‌ كاری از انگلیس شكست خورد.

بهنام فر در جدول بازنده‌ها ورزشكار نروژی را شكست داد و برای كسب مدال برنز به مصاف حریفی از مصر رفت، بهنام فر با پیروزی بر این حریف توانست جایگاه سوم این رده وزنی را به خود اختصاص دهد.

در سایر پیكارها مهدی عموزاده در وزن 65ـ و سعید فرخی در وزن 70ـ دیدارهای خود را به ترتیب به آمریكا و روسیه واگذار كردند تا بدین ترتیب از گردونه رقابت‌ها خارج شوند.

عصر امروز یكشنبه نیز در ادامه این رقابت‌ها حسین روحانی در 60ـ كیلو، علیرضا كتیرایی در 75ـ كیلو، اسماعیل تركزاد در 80ـ كیلو و علی شاطرزاده در 80+ به رقابت خواهند پرداخت.