تبیان، دستیار زندگی
هرتابرلین و مونیخ 1860 به دنبال هاشمیان نشریه آلمانی"ب.زد" چاپ برلین از احتمال پیوستن وحید هاشمیان بازیکن ایرانی تیم بایرن مونیخ به تیم فوتبال هرتابرلین خبر داد و نوشت:" مذاکرات برای پیوستن هاشمیان به تنها تیم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نشریات آلمانی خبر می دهند

هرتابرلین و مونیخ 1860 به دنبال هاشمیان


نشریه آلمانی"ب.زد" چاپ برلین از احتمال پیوستن وحید هاشمیان بازیکن ایرانی تیم بایرن مونیخ به تیم فوتبال هرتابرلین خبر داد و نوشت:" مذاکرات برای پیوستن هاشمیان به تنها تیم دسته اول پایتخت آلمان از سوی توماس اشترونز بازیکن سابق تیم ملی آلمان و مدیر برنامه های هاشمیان با مسؤولان هرتابرلین آغاز شده است.

این نشریه آلمانی در شماره روز شنبه خود تصریح کرد:" این مذاکرات پیرو طرح انتقال وحید هاشمیان بازیکن نیمکت نشین بایرن مونیخ به تیم سابق خود تیم بوخوم صورت گرفته است."

"ب.زد" با بیان اینکه هاشمیان در 13 بازی فصل جدید تیم بایرن مونیخ تنها 227 دقیقه بازی کرده و نتوانسته هیچ گلی به ثمر برساند، اضافه کرد:" هاشمیان مکرراً نارضایتی خود نسبت به ذخیره نشینی در تیم بایرن مونیخ را به اطلاع مسؤولان این تیم رسانده بود." قرارداد وحید هاشمیان با بایرن مونیخ تا سال 2007 است.

نشریه ب. زد برلین یک نشریه عامه پسند آلمانی است که اخبار آن اغلب بر مبنای شایعات و شنیده ها است. اما جالب تر از این خبر مطلبی است که در نشریه برلینر مورگن پست در شماره دیروز به چاپ رسیده است. این روزنامه از قول کارل آور رییس باشگاه مونیخ1860 می نویسد که این باشگاه به دنبال تقویت خود برای بازگشت به دسته اول بوندس لیگا است و به همین منظور قصد دارد بازیکنانی را از بایرن مونیخ به صورت قرضی به خدمت بگیرد. کارل آور در همین زمینه به طور مشخص از وحید هاشمیان نام می برد. این در حالی است که اولی هونس مدیر باشگاه بایرن مونیخ با رد این درخواست معتقد است مونیخ 1860 اول باید وضعیتش را بهتر کند و از لحاظ مدیریتی دست به اصلاحات بزند و بعد به دنبال بازیکنان بایرن باشد.