تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای برگزاری دیدار حساس برابر کره شمالی آماده می کند عصر دیروز در .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکست ایران مقابل چین

ایران - چین

تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای برگزاری دیدار حساس برابر کره شمالی آماده می کند عصر دیروز (دوشنبه) در دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی فوتبال چین شکست خورد.

در این دیدار که از ساعت 16:05 دقیقه به وقت تهران و به قضاوت " فان کی " از چین در ورزشگاه المپیک شهر "کینگ هانگ دوا" آغاز شد تیم کشورمان با ترکیب رحمتی ، حسینی ، عقیلی ، کعبی ، حاج صفی ، آشوبی ، تیموریان ، مهدوی کیا ، زندی ، معدنچی و هاشمیان به میدان رفت و یا یک گل مغلوب حریف خود شد.

در نیمه اول اکثر دقایق بازی در اختیار ملی پوشان کشورمان بود اما این تیم چین بود که در دقیقه 45 از روی یک ضربه ایستگاهی و تعلل مدافعان ایران توسط " گائو لین " به گل برتری دست پیدا کرد.

با شروع نیمه دوم افشین قطبی دست به چهار تعویض زد و خلیلی ، محمد ، کاظمیان و برهانی را به میدان فرستاد تا شاید بتواند گل خورده را جبران کند اما نه تنها حضور این بازیکنان نتوانست گره مشکلات تیم ملی را باز کند بلکه حضور مردان دیگر تیم ملی از جمله نوری و خلعتبری هم نتوانست به جبران گل خورده کمک کند تا در نهایت ملی پوشان کشورمان با هدایت افشین قطبی نخستین شکست را تجربه کنند.

ایران - چین

تیم ملی فوتبال کشورمان که از روز پنجشنبه هفته گذشته اردوی آماده سازی اش را در چین آغاز کرده است، از امروز این اردوی آماده سازی را در پکن دنبال خواهد کرد و روز پنجشنبه راهی پیونگ یانگ خواهد شد تا خود را برای برگزاری دیدار روز 16 خرداد برابر کره شمالی آماده کند.

همچنین میثاق معمارزاده، ایمان مبعلی، علیرضا محمد و فرشید طالبی چهار بازیكنی هستند كه با نظر افشین قطبی در چین از كاروان تیم ملی جدا شده و به كره شمالی نمی‌روند.

همچنین مسعود شجاعی نیز امروز (سه‌شنبه) به اردوی تیم ملی در چین ملحق می‌شود تا ایران را در بازی مقابل كره شمالی همراهی كند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری