تبیان، دستیار زندگی
فوتبال باشگاه هاى آلمان - بایرن مونیخ صدرنشین شد تیم بایرن مونیخ با پیروزى مقابل تیم کایزرسلاترن با یک بازى بیشترنسبت به تیم وولفسبورگ در صدر جدول رده بندى مسابقات فوتبال قهرمانى دسته اول باشگاه هاى آلمان قرار گرفت . به گزار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صدرنشینی بایرن مونیخ و توقف آرسنال وچلسی


فوتبال باشگاه هاى آلمان - بایرن مونیخ صدرنشین شد

تیم بایرن مونیخ با پیروزى مقابل تیم کایزرسلاترن با یک بازى بیشترنسبت به تیم وولفسبورگ در صدر جدول رده بندى مسابقات فوتبال قهرمانى دسته اول باشگاه هاى آلمان قرار گرفت .

به گزارش خبرگزارى رویترز از برلین ، تیم بایرن مونیخ شنبه شب در هفته چهاردهم این مسابقات در ورزشگاه المپیک شهر مونیخ مقابل تیم کایزرسلاترن

به برترى۳ بر یک رسید.

" ریدل " در دقیقه ۷ دروازه تیم بایرن مونیخ را باز کرد و" پیزارو" ۱۳ ، " فرینگس "۲۶ و " گوئررو "۶۴ براى تیم میزبان گل زدند.

در سایر دیدارهاى دیشب تیم آرمینیا بیلفلد با نتیجه ۲ بر یک بر تیم وردربرمن چیره شد ، شالکه ۳ بر صفر بایرلورکوزن را برد ، بروسیا دورتموند۲ بر صفر از سد تیم فرایبورگ گذشت ، دیدار تیم هاى هرتابرلین با هانزا روشتوک به تساوى یک بر یک رسید ، ماینز با یک گل تیم بوخوم را مغلوب کرد و اشتوتگارت با همین نتیجه بر تیم بروسیا مونشن گلادباخ چیره شد .

فوتبال باشگاه هاى انگلیس - صدرنشینان متوقف شدند

تیم هاى صدرنشین مسابقات فوتبال قهرمانى باشگاه هاى برتر انگلیس شنبه شب در هفته چهاردهم این رقابت ها ، مقابل حریفانشان متوقف شدند.

به گزارش خبرگزارى رویترز از لندن ، تیم چلسى پیشتاز این رقابت ها دیشب در زمین خود مقابل تیم بولتون با نتیجه ۲ بر۲ به تساوى رسید.

" دوف " در دقیقه یک و " تیاگو "۴۸ دو بار دروازه تیم بولتون را باز کردند و " داویز "۵۲ و " جایبى "۸۷ گلهاى تساوى تیم بولتون را به ثمر رساندند.

در این چارچوب تیم آرسنال شب گذشته در ورزشگاه هایبورى شهر لندن مقابل تیم وست برومویچ آلبیون با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

" پیرس " در دقیقه ۵۴ با گل خود تیم آرسنال را پیش انداخت و"ارنشاو"با گل دقیقه ۷۹ خود بازى را به تساوى کشاند.

در سایر دیدارهاى دیشب نیوکاسل۲ بر صفر کریستال پالاس را برد ، اورتون با یک گل بر تیم فولهام غلبه کرد ،میدلزبورو۲ بر صفر لیورپول رابرد ، نوریچ ۲ بر یک از سد تیم ساوتهمپتون گذشت و منچستر سیتى در زمین پورت موث ۳ بر یک پیروز شد .