تبیان، دستیار زندگی
به مناسبت بیستمین سالگرد ارتحال رهبر كبیر انقلاب اسلامی، 16 عنوان كتاب جدید با موضوع سیره و شخصیت و اندیشه امام خمینی(ره) منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در بيستمين سالگرد ارتحال بنيانگذار انقلاب انجام مي‌شود:  توزيع 20 هزار نسخه كتاب درباره امام خميني(ره)
در بیستمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب انجام می‌شود:  توزیع 20 هزار نسخه كتاب درباره امام خمینی(ره)

به مناسبت بيستمين سالگرد ارتحال رهبر كبير انقلاب اسلامي، 16 عنوان كتاب جديد با موضوع سيره و شخصيت و انديشه امام خميني(ره) منتشر شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به نقل از روابط عمومي كتابخانه آموزشگاهي، اين آثار كه به صـورت چهار رنگ در شمارگان بيست هزار نسخه منتشر شده، در ايام ارتحال امام خميني (ره) در سراسر كشور توزيع خواهد شد.

كتاب «آيت اعتدال» با موضوع صرفه‌جويي و قناعت در انديشه امام خميني(ره) در 100 صفحه، «توشه كمال» با محوريت جوانان و تهذيب در 56 صفحه و «جوان در انديشه امام خميني» در 56 صفحه و كتاب «زندگينامه امام خميني(ره)» برخي از اين آثار را تشكيل مي‌دهند.

از ديگر آثار ستاد مركزي بزرگداشت امام (ره)، مي توان به كتاب‌هاي «انتخابات در انديشه و آثار امام خميني (ره)»، «خودباوري در انديشه و آثار امام خميني(ره)» و «اخلاق مسوولان و جهاد اكبر»  اشاره كرد كه در قطع رقعي منتشر شده اند.

«نظام جمهوري اسلامي در انديـشه امام(ره)»، «وصيـتنامه حـضرت امام(ره)»، «نيروهاي مسلح در انديشه و آثار امام خميني»، «جوان در انديشه امام خميني(ره)» و «فرهنگ در انديشه و آثار امام خميني(ره)» از ديگر آثار اين مجموعه اند.

كتاب «مهاجر قبيله ايمان» كه به بررسي آثار مرحوم حاج سيداحمدآقا خميني مي‌پردازد، در 220 صفحه و در قطع پالتويي و مجموعه 50 صفحه‌اي «قصه بهار» با محتواي شعر كودك، تصوير و نقاشي ويژه كودكان و نوجوانان در 20 هزار نسخه منتشر و توزيع خواهد شد.

آخرين اثر اين مجموعه نيز با عنوان «سلامي بر آفتاب» مجموعه‌اي تركيبي از عكس و آثار هنري خوشنويسي تهران از اشعار حافظ و سعدي است.