تبیان، دستیار زندگی
با پایان یافتن ویرایش كتاب «نامه خوشبختی در كلام امیرالمومنین(ع)» به قلم ابراهیم خرمی‌مشگانی، این اثر به زودی از سوی انتشارات مرسل منتشر می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«نامه خوشبختي در كلام اميرالمومنين(ع)» در راه است
«نامه خوشبختی در كلام امیرالمومنین(ع)» در راه است

با پايان يافتن ويرايش كتاب «نامه خوشبختي در كلام اميرالمومنين(ع)» به قلم ابراهيم خرمي‌مشگاني، اين اثر به زودي از سوي انتشارات مرسل منتشر مي‌شود.

ابراهيم خرمي، نويسنده كتاب «نامه خوشبختي در كلام اميرالمومنين(ع)» ضمن اعلام اين خبر، عنوان كرد: نوشتار حاضر درباره نامه چهل و پنجم اميرالمومين(ع) در نهج‌البلاغه است.

وي با بيان اين كه «اين اثر به تفسير وصيت‌نامه امام علي‌(ع) در نهج‌البلاغه پرداخته است» تصريح كرد: اين كتاب همچنين در بردارنده مباحث تربيتي،‌ اخلاقي و اجتماعي است.

نويسنده كتاب «امر به معروف و نهي از منكر» خاطرنشان كرد: كتاب «نامه خوشبختي در كلام اميرالمومنين(ع)» داراي 10 موضوع مختلف نظير تقوا، نتايج تقوا، نظم، عوامل افسردگي و نااميدي براي جوانان، زمينه‌هاي مختلف دنياطلبي، نماز، حقوق ايتام، گذشت و جوانمردي در جامعه است.

وي با اشاره به اين كه براي تاليف اين كتاب از منابع متقن و مطمئن شيعي نظير قرآن‌ كريم،‌ بحارالانوار، وسايل‌الشيعه و كتاب‌هاي تاريخي معتبر استفاده كرده است، يادآور شد: تمام جملات اميرالمومنين(ع) در اين اثر بررسي شده و به ترتيب با توجه به آيات و روايات تفسير شده اند.

چاپ اول كتاب «نامه خوشبختي در كلام اميرالمومين(ع)» توسط نشر مرسل كاشان در 700 صفحه منتشر خواهد شد.