تبیان، دستیار زندگی
تم -  مشکلات مربوط به Internet Explorer         مشکلات ساختار بندی IE پس از نصب برنامه اینترنت اکسپلور تنظیمات پیش فرضی برای این برنامه در نظر گرفته می شود . البته این تنظیمکات در ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بخش هشتم -  مشکلات مربوط به Internet Explorer


  مشکلات ساختار بندی IE

پس از نصب برنامه اینترنت اکسپلور تنظیمات پیش فرضی برای این برنامه در نظر گرفته می شود . البته این تنظیمکات در هر مرحله قابل تغییر و ساختار بندی مجدد است. دراین قسمت مروری بر برخی از مشکلات عمومی داریم که دراغلب موارد کاربران با آنها مواجه هستند.

من می خواهم که فایل های اینترنتی موقت بیشتری نگه داری شوند یا برعکس، IE از فایلهای موقتی اینترنتی استفاده نکند

علت:

IE صفحات وبی را که کاربران مشاهده می کنند در پوشه فایل های موقتی ذخیره می کند. این عمل به سرعت اجرای صفحات کمک می کند زیرا هنگامیکه مجدداً سایت را ملاحظه می کنید ، از این اطلاعات برای نمایش آن استفاده می شود(در صورتی که تغییری در آن صفحات ایجاد نشده باشد). فضایی از دیسک که به این امراختصاص داده شده است قابل افزایش یا کاهش است . برای اغلب کاربران تنظیمات پیش فرض مناسب است . این تنظیمات را هنگامی تغییر دهید که دلیل قابل قبولی برای این کارداشته باشید.

راه حل:

برای تغییر تنظیمات فایل های موقتی اینترنتی ازمراحل زیر پیروی کنید :
1- گزینه های Start / Control Panel /Internet Options را انتخاب کنید.
2-زبانه General را انتخاب کنید . در قسمت Temporary Internet Files دکمه Settings را انتخاب کنید.
3- درپنجره Settinge (همانند شکل) می توانید یا فضای بیشتری را برای ذخیره فایل ها بکار ببرید  یا هیچ فضایی را به آنها اختصاص ندهید. دراین حالت کافی است نوار لغزنده موجود را به سمت چپ یا راست بکشید . توجه داشته باشید که این مقدار را بسیار زیاد در نظر نگیرید. زیرا افزایش آن سبب از دست رفتن فضای مناسب موجود درسیستم تان خواهند شد .پس از تعیین مقدار مورد نظر OK را کلیک کنید.